Serigst Skrevet 4. oktober 2002 Del Skrevet 4. oktober 2002 Jeg har overklokket min xp2000+ til 1725Mhz. Temperaturen ligger på 63grader i full load... Prosessoren stabiliserer seg på rundt 58 grader i idle! Dette er med Mist kjøleren, er dette for høy temp?? -------------------------------- Hardware: MSI KT4 Ultra Athlon XP2000+ @1725Mhz Gainward Gf4 Ti4200 @290,570Mhz Mist Silent Twin CPU-Kjøler Lenke til kommentar
fUsiOn Skrevet 4. oktober 2002 Del Skrevet 4. oktober 2002 de tåler jo opp til 95 grader da.. men ville ikke an.befalt å kjøre på 95 grader.. 63 grader er helt greit. Så lenge det kjører stabilt så er det ikke noe problem. Lenke til kommentar
Zeppelin Skrevet 6. oktober 2002 Del Skrevet 6. oktober 2002 Jeg har sittet min xp2000+ på 1736 Mhz. Hva bør volten være på? Den er på 138,9. Tempen er bare på 39 G. Kan jeg har ikke artic silver, hvor langt er forsvarlig å klokke denne cpuen? Lenke til kommentar
IceXCool Skrevet 6. oktober 2002 Del Skrevet 6. oktober 2002 Du får kjøre cpu stability test (det er mange sånne programmer) og se om den kjører stabilt...bør tune noe ned når den blir utstabil da..så den har litt å gå på før den brenner seg hehe -men TRENGER du å overklokke da? Skjønner jo at folk med Pentium 3 550 kan overklokke endel forr å få red alert til å funke bra hehe, men eer hvorfor skal du overklokke noe sånnt? vet jo at maskina blir litt raskere selvf. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå