Don Basmoen Skrevet 9. mai 2006 Del Skrevet 9. mai 2006 Hei! Jeg forsøker å hjelpe min samboer med lesting til Pedagogikk eksamen på førsteåret lærerutdanning. Da er det noen uttrykk vi ikke helt forstår og ikke finner noe særlig med stoff om: Desibelteknikken Celle teknikken (eller selge teknikken) si-minstmulig teknikken Jeg for min del kan ikke noe om dette, og hu klarer ikke finne noe om dette! Noen som kan hjelpe oss litt? Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 9. mai 2006 Del Skrevet 9. mai 2006 Har hun ikke en lærebok hvor dette står? Lenke til kommentar
Don Basmoen Skrevet 9. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 9. mai 2006 Har hun ikke en lærebok hvor dette står? 6068073[/snapback] Joda, det skal liksom stå i bøkene hennes, men vi finner ikke noe. Det er derfor vi spør her. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 9. mai 2006 Del Skrevet 9. mai 2006 Sorry, kan ikke hjelpe dere. Men du kan jo høre med en moderator om denne kan flyttes til Jobb og Utdanning, det er vel mer riktig kategori? Vil uansett fremdeles tro at det er mest hensiktsmessig å se i læreboken i stikkordsregisteret. Lenke til kommentar
Don Basmoen Skrevet 9. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 9. mai 2006 Sorry, kan ikke hjelpe dere. Men du kan jo høre med en moderator om denne kan flyttes til Jobb og Utdanning, det er vel mer riktig kategori? Vil uansett fremdeles tro at det er mest hensiktsmessig å se i læreboken i stikkordsregisteret. 6068119[/snapback] Hun har eksamen om noen timer bare, og dette er siste forsøk på å finne noe om dette. Vi har gått igjennom alle lærebøkene til faget, og finner ikke noe. Så da får vi bare håpe på at det ikke dukker opp noe på temaet. Lenke til kommentar
Dr. Mobius Skrevet 9. mai 2006 Del Skrevet 9. mai 2006 Hva med å sende en mail til forelesern hennes i ped, og spørre pent om han/hun kan belyse disse emnene i en kort mail, eller henvise til steder det er mulig å finne stoff. Foreleserne er meget behjelpelige mes slikt. Selv har jeg ikke hørt om disse teknikkene engang, og jeg har vært lærerstudent selv. Lenke til kommentar
Don Basmoen Skrevet 24. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 24. mai 2006 Da kan moderator stenge og slette denne tråden... =) Lenke til kommentar
Dr. Mobius Skrevet 24. mai 2006 Del Skrevet 24. mai 2006 Da kan moderator stenge og slette denne tråden... =) 6171459[/snapback] Neida, nå vil vi jo vite hvordan det gikk Lenke til kommentar
Don Basmoen Skrevet 24. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 24. mai 2006 Hehe.. Hun bestod med glans =) Da kan det vel stenges og slettes? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå