Gå til innhold

Strippelærer slipper straff

Anbefalte innlegg

Men slik som jeg forstod dette så var elevene rimelig ivrige her også da, dersom man hadde hatt en liknende situasjon med jenter istedenfor gutter. Altså at disse jentene var like engasjerte(og ikke kom og si at jenter ALDRI kunne funnet på noe sånt). Gitt denne situasjonen, hva ville du sagt da? Hadde det egentlig vært noe forskjell om det var mannlig lærer + jenter eller kvinnelig lærer + gutter? Slik som jeg husker så foregikk dette her via nettet, så dette med voldtekt blir jo litt uaktuelt akkurat her,,,

6072497[/snapback]

Vist jentene var noen preburtale hormonbomber som var sprengkåte, og de stod å heiet på den deilige læreren sin, måtte man selvfølgelig tatt det med i betrakting. Jeg sier bare at de som sier at en kvinne og mann alltid må få samme straff i dette tilfellet, at det blir feil, da det er så store nemte forskjeller på kjønnene i den alderen.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

-----

Vist jentene var noen preburtale hormonbomber som var sprengkåte, og de stod å heiet på den deilige læreren sin, måtte man selvfølgelig tatt det med i betrakting. Jeg sier bare at de som sier at en kvinne og mann alltid må få samme straff i dette tilfellet, at det blir feil, da det er så store nemte forskjeller på kjønnene i den alderen.

-----

Poenget er ikke om guttene heiet henne frem, poenget er at hun begikk et seksuelt overgrep mot disse guttene! Skal gutter godta overgrep nå, fordi at gutter generelt sett er kåtere? Hva er det for en holdning?

Hvis jeg ikke husker helt feil, så var jentene som gikk i klassen min på ungdomsskolen (det er noen år siden, men jeg husker godt) like kåte som gutta. Og de fnisa og styra på når vi fikk en kjekk yngre vikar. "Ååååå han er jo bare såååååå deeeeeilig, så dere den rompa eller?

Kom ikke her å si at jenter er så forbanna mye mer sårbare, den visa er sunget så mange ganger at den er blitt kjedelig å høre på. Jada, det er flere jenter som blir voldtatt, men det er da ikke så innmari enkelt for en jente å voldta en mann heller da, er det?

Denne saken minner meg sterkt om en pedofil lærerinne som slipper unna fordi hun er kvinne, eller fordi hun hadde det vanskelig psykisk i perioden da overgrepet(ene) skjedde. For hvem vet hvor mange andre gutter hun har forgrepet seg på, som ikke har blitt omtalt i media, eller ikke har kommet frem.

Lenke til kommentar
-----

-----

Poenget er ikke om guttene heiet henne frem, poenget er at hun begikk et seksuelt overgrep mot disse guttene! Skal gutter godta overgrep nå, fordi at gutter generelt sett er kåtere? Hva er det for en holdning?

Hvis jeg ikke husker helt feil, så var jentene som gikk i klassen min på ungdomsskolen (det er noen år siden, men jeg husker godt) like kåte som gutta. Og de fnisa og styra på når vi fikk en kjekk yngre vikar. "Ååååå han er jo bare såååååå deeeeeilig, så dere den rompa eller?

Kom ikke her å si at jenter er så forbanna mye mer sårbare, den visa er sunget så mange ganger at den er blitt kjedelig å høre på. Jada, det er flere jenter som blir voldtatt, men det er da ikke så innmari enkelt for en jente å voldta en mann heller da, er det?

Denne saken minner meg sterkt om en pedofil lærerinne som slipper unna fordi hun er kvinne, eller fordi hun hadde det vanskelig psykisk i perioden da overgrepet(ene) skjedde. For hvem vet hvor mange andre gutter hun har forgrepet seg på, som ikke har blitt omtalt i media, eller ikke har kommet frem.

6074394[/snapback]

Helt enig ^^

Denne læreren og elevenes kjønn burde ikke ha noe i saken å gjøre. Faktum er at hun var læreren deres og gammel nok til at det er straffbart å ha sex med noen under 16 og elevene var 14 - 15. Dette er pedofili og ingenting annet. De guttene hadde også tillgang på internett og kunne se nok nakne damer om de ville.

Hun burde bli straffet etter pedofili loven(e) og blitt bura inne.

Ps. Ja, jeg husker hvordan jeg var i puberteten og at jeg mest sansynlig hadde likt det. Men det har ingen betydning i denne saken om guttene likte det eller ikke. de var mindre årige.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...