Gå til innhold

Strippelærer slipper straff

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Mannlig pedofil strippet og onanerte for unge jenter

6068056[/snapback]

Kunne tilogmed droppet "mannlig". Så lenge det står pedofil så vet jo alle at det er en mann det dreier seg om, ikke sant? :ermm:

6068164[/snapback]

Det er akkurat det som var poenget mitt. Ikke at jeg mener at hun burde straffes for at hun er kvinne.

Sakens kjerne er at en mann ville blitt straffet og uthengt som pedofil, eller i alle fall som en med pedofile tendenser, mens en kvinne, slik vi nå har erfart slipper unna.

Lenke til kommentar
Mulig dei ikkje hadde så mykje imot det, men det er slettes ikkje alle som ønsker å sjå noko sånt. Skal det være mindre straff for å drepe ein som er villig til å dø enn ein som ikkje er det?

6068338[/snapback]

Forøvrig så spiller det liten rolle om guttene "ville" se dette. Læreren er i en maktposisjon og burde visst bedre enn å utnytte guttenes eventuelle nysgjerrighet. Slik er det jo også ofte, at mange mindreårige ønsker å ha sex, men det er uansett et overgrep for en som er over den seksuelle lavalder og utnytte mindreåriges eventuelle ønske om å ha sex da de ikke (alltid) kjenner konsekvensene.

Så uavhengig av om guttene ytret ønske om at lærinnen skulle kle av seg og onanere så burde vel lærerinnen vite at dette var straffbart og derfor også avstå fra disse handlingene.

Dette viser bare at unge gutter er mindre beskyttet mot sine kvinnlige overgripere enn de mannlige, noe jeg synes er ganske skremmende.

Lenke til kommentar
den psykiske skaden. med mindre læreren var 20 år silikon pupper og og ellers ganske fin :D

6068215[/snapback]

Så er det slik at "stygge" mennesker bør straffes ekstra pga. utseendet sitt? Kanskje det burde bli slik at jeg kunne anmelde noen dersom jeg ikke likte trynet deres pga. psykisk belastning/skade som oppstår på meg nå jeg blir utsatt for dem? Vedkommende bør få en bot evt. fengsel, og jeg bør få en økonomisk kompensasjon samt tilbud om krisepsykiatrisk hjelp.

6068280[/snapback]

det kommer ann på dommeren som dømmer det.

Lenke til kommentar
den psykiske skaden. med mindre læreren var 20 år silikon pupper og og ellers ganske fin :D

6068215[/snapback]

Så er det slik at "stygge" mennesker bør straffes ekstra pga. utseendet sitt? Kanskje det burde bli slik at jeg kunne anmelde noen dersom jeg ikke likte trynet deres pga. psykisk belastning/skade som oppstår på meg nå jeg blir utsatt for dem? Vedkommende bør få en bot evt. fengsel, og jeg bør få en økonomisk kompensasjon samt tilbud om krisepsykiatrisk hjelp.

6068280[/snapback]

det kommer ann på dommeren som dømmer det.

6068591[/snapback]

Men du mener at det bør være slik eller?

Lenke til kommentar

Det virker som en ny trend at menn fremstiller seg som stakkarslige og svake, muligens for å få medlidenhet? Jeg syns det er patetisk når gutter/menn påstår at det er noe som helst likhet mellom at en kvinnelig lærer stripper for gutter eller om en mann hadde gjort det foran jenter. Menn og kvinner har helt forskjellige kjønnsroller fremdeles og det kan være utrolig mye mer truende for en jente enn i tilfeller som dette. Jenter blir som blir som kjent utsatt for uønsket seksuell oppmerksomhet i mye større grad enn gutter. Dette i tillegg til at de er svakere fysisk og oftere blir utsatt for overgrep gjør slike situasjoner veldig forskjellig.

Dere skal ikke komme her å påstå at en 14-15 år gammel gutt blir skadet eller traumatisert etter seksuell oppmerksomhet fra en kvinnelig lærer. Det er reinspikka sludder.

Vi er ikke like, vi kommer aldri til å bli like og de aller fleste av oss syns det er en god ting. Det er så mye "stakkars menn" snakk for tiden at jeg blir kvalm. Menn taper i arbeidslivet, menn blir urettferdig behandlet. Det er på tide at dere klynkende små valper sparker av dere fotformskoene, får litt baller og ser at vi har våre styrker (som kvinner har sine) og slutter å syte.. Faktum er at det fremdeles er kvinner som diskrimineres i de fleste tilfeller og at vi skal være jævlig fornøyd med hvor bra vi har det.

Lenke til kommentar
*snipp*

Dere skal ikke komme her å påstå at en 14-15 år gammel gutt blir skadet eller traumatisert etter seksuell oppmerksomhet fra en kvinnelig lærer. Det er reinspikka sludder.

*snipp*

6068811[/snapback]

At du påberoper deg å vite hvordan en hver gutt i 14-15 års alderen reagerer på at læreren stripper og onanerer i deres nærhver synes jeg er litt rart. Jeg er helt sikker på at mange gutter i den alderen ikke er spesielt interessert i å se læreren kle av seg, enten læreren er en mann eller ikke. Hvis en mann hadde kledd av seg og onanert foran disse guttene, ville du da trodd at de kanskje ville opplevd det som traumatisk eller ubehagelig?

Det er her snakk om mindreårige, enten disse er gutter eller jenter. Det du sikter til er at disse guttene sannsynligvis satt å sikla og nøt at deres lærerinne kledde av seg og opptrådde usømmelig.

Dette er helt klart et overtramp fra lærinnens side.

Hvorvidt menn blir forskjellsbehandlet i forhold til kvinner i samfunnet har veldig liten betydning i denne saken.

Lenke til kommentar

Tviler egentlig på at straffen hadde vært annerledes om vedkommende var en mann, men det ville uten tvil vært mer pedofili snakk i media, for pedofil mann selger jo selvfølgelig mer enn deilig dame. (Altså i aviser, i skippergata er det sikkert omvendt).Men det blir jo helt teit å likestille menn og kvinner i denne samenhengen, jenter er mye mer utsatt for voldtekter ol. og gutter er sansynligvis overlykkelige vist en fin lærer stripper for dem. Selvfølgelig en generalisering, men alle som har litt innsikt i det norkse samfunn vet at det er mer eller mindre sant.

Lenke til kommentar

Ja kvinner og menn er ulike. Og ja kvinner og menn skal straffes likt når de gjør samme forbrytelsen. En mann skal ikke straffes hardere når han runker foran noen unger enn det en kvinne skal.

Er helt åpenlyst at hun blotteren her snek seg lettere unna pga hun er kvinne, noe som ikke er akseptabelt.

Du kan kalle meg en klynkende valp carniflex, men skal kvinner og menn behandles likt av det offentlig og samfunnet så gjelder dette begge veier.

Både menn og kvinner skal dømmes likt. Både menn og kvinner skal enten ikke ha verneplikt eller så skal begge tvinges.

Men siden kvinner definerer hva som er likestilling og ikke så velger de selvfølgelig å ignorere likestilling på områder de ikke vil ha det.

Ja til likestilling... begge veier.

Lenke til kommentar

Tror nok ikke det er så mange gutter på 14/15 år som får psykiske traumer etter noe slikt :) Kan vel si mye om at siden hun hadde en maktposisjon etc så burde hun stanset det, men de var nok like mye med på det som henne.

Derimot er det vel et fåtall 14/15 år gamle jenter som ville vært med på noe slikt frivillig med en mannlig lærer.

Det blir tross alt en forskjell.

Lenke til kommentar

Ser at det har blitt nevnt tidligere her at guttene sikkert synes det bare er morro osv. Si hvis dette var en mannlig lærer og de fornærmede jenter, hva om jeg sa at de mest sannsynlig bare synes det er kjekt osv...

Da hadde det nok vært ramaskrik(spes hvis jeg var en politiker elns).

Kan man ikke si det samme om begge kjønn egentlig? Hvis læreren hadde vært en mannlig fotomodell så hadde det kanskje ikke vært så ille for jentene ...kanskje lærere som gjør sånt skal få en lønnsøkning pga "extra service", selvsagt bare dersom de er attraktive nok...

Tror det er mange fordommer om seksualitet og kjønn her. Etter min mening burde denne dama straffes like hardt som en mann ville blitt

Er total irrelevant med kjønn i en slik sak som dette: Læreren skal ha ansvaret for 15-20 mindreårige elever, og noe slikt som burde straffes hardt.

Endret av morgawr
Lenke til kommentar
Redigert: Noen som har URL til videoen?

6071517[/snapback]

Det er ikke så lett å vurdere før vi vet hva vi snakker om for slags bilder/video, så jeg ser gjerne at det kommer en video inn hit. Selvsagt kun for sakens skyld.

</milf-hunter>

Lenke til kommentar
Ser at det har blitt nevnt tidligere her at guttene sikkert synes det bare er morro osv. Si hvis dette var en mannlig lærer og de fornærmede jenter, hva om jeg sa at de mest sannsynlig bare synes det er kjekt osv...

Da hadde det nok vært ramaskrik(spes hvis jeg var en politiker elns).

Kan man ikke si det samme om begge kjønn egentlig? Hvis læreren hadde vært en mannlig fotomodell så hadde det kanskje ikke vært så ille for jentene ...kanskje lærere som gjør sånt skal få en lønnsøkning pga "extra service",  selvsagt bare dersom de er attraktive nok...

Tror det er mange fordommer om seksualitet og kjønn her. Etter min mening burde denne dama straffes like hardt som en mann ville blitt

Er total irrelevant med kjønn i en slik sak som dette: Læreren skal ha ansvaret for 15-20 mindreårige elever, og noe slikt som burde straffes hardt.

6072356[/snapback]

Nei det er ikke irrelevant med kjønn. Uansett hva du sier og påstår er det et faktum at gutter i den alderen ligger et par år bak i puberteten i forhold til jentene, og de er rett og slett kåtere. En annen ting er at jenter er mye mer utsatt for voldtekt, faktisk er de aller fleste voldtektene i den alderen mot jenter, og da er det klart at jenter er generellt sett mer sårbare og "redde" vist en voksen mann begynner å onanere forran dem. Når det er sagt mener jeg selvfølgelig at dama skal ha straff, da hun har misbrukt rollen som lærer og misbrukt sitt ansvar, jeg ber bare folk innse at verden ikke er svart hvit, og av og til må man se på hvordan ting faktisk er før man forhåndsdømmer. Nei til likestilling, ja til likebehandling!

Endret av Goz
Lenke til kommentar

Men slik som jeg forstod dette så var elevene rimelig ivrige her også da, dersom man hadde hatt en liknende situasjon med jenter istedenfor gutter. Altså at disse jentene var like engasjerte(og ikke kom og si at jenter ALDRI kunne funnet på noe sånt). Gitt denne situasjonen, hva ville du sagt da? Hadde det egentlig vært noe forskjell om det var mannlig lærer + jenter eller kvinnelig lærer + gutter? Slik som jeg husker så foregikk dette her via nettet, så dette med voldtekt blir jo litt uaktuelt akkurat her,,,

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...