kilogram Skrevet 9. mai 2006 Del Skrevet 9. mai 2006 Windows Live Messenger klar for beta Microsoft har sluppet en ny betaversjon av Windows Live Messenger, og sier at betatesten nå er tilgjengelig for alle. Les artikkelen her Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 9. mai 2006 Del Skrevet 9. mai 2006 Endel av de nye funksonene er gammelt nytt på andre chatklienter, men det er o forsåvidt bra de innfører det, skulle ønske de kunne lagd MSN litt mer minimalistisk, er for mye plass som brukes på alt mulig "skrot" AtW Lenke til kommentar
Fikseren Skrevet 9. mai 2006 Del Skrevet 9. mai 2006 :!: denne versjonen av WLM innstalerte jeg for mange dager siden Lenke til kommentar
ze5400 Skrevet 9. mai 2006 Del Skrevet 9. mai 2006 Får den av en eller annen grunn bare på svensk! Noen som gidder å gi meg en direktelink til en norsk verjson? Lenke til kommentar
krislarsen Skrevet 9. mai 2006 Del Skrevet 9. mai 2006 Microsoft har sluppet en ny betaversjon av Windows Live Messenger, og sier at betatesten nå er tilgjengelig for alle. <a href="http://programmer.no/art.php?artikkelid=25958">Les artikkelen her 6067873[/snapback] Holder du på med bildeteknikkprosjekt? Det var noe kjent med det ene bildet du hadde delt... Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 9. mai 2006 Del Skrevet 9. mai 2006 Nå kommer mange til å spamme han fyren du viste eposten til Vel: Er dette samme som den forrige betaen, bare tilgjengelig for alle, eller er det verdt å installere den over den "eldre"? Lenke til kommentar
Theoneask Skrevet 9. mai 2006 Del Skrevet 9. mai 2006 Du bør instalere den nyaste. Eg brukte beta og fekk i dag beskjed om å oppdatere til den nyaste versjonen. Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 9. mai 2006 Del Skrevet 9. mai 2006 Går overføring av filer mellom to personer raskt? (I tidligere versjoner gitt dette ekstremt tregt, så blant annet derfor benytter jeg Trillian) Lenke til kommentar
krislarsen Skrevet 9. mai 2006 Del Skrevet 9. mai 2006 (endret) Går overføring av filer mellom to personer raskt? (I tidligere versjoner gitt dette ekstremt tregt, så blant annet derfor benytter jeg Trillian) 6070087[/snapback] Ja. Iallfall de to gangene jeg har forsøkt. Fikk like god hastighet som ved bruk av FTPserver faktisk. Så det virker som om dem har ungått å i like stor grad sende filene via kontoret til Bill. Det gjelder imidlertid ikke bruk av shared folders, men den funksjonen er jo også tiltenkt å virke på en annen måte. Fikk faktisk opp filene jeg har delt med andre fra en annen maskin når jeg logget meg på her. Det var jo veldig praktisk. Noen som vet maksimal filstørrelse som kan deles slik? Endret 9. mai 2006 av krislarsen Lenke til kommentar
quakie Skrevet 9. mai 2006 Del Skrevet 9. mai 2006 Jeg oppgraderte til denne i dag. Designet har jo forandret seg litt. Men skulle som mange andre ønske at det kunne bli litt mer minimalistisk(reklamen i hjørnet, raden med forskjellige tjenester på venstre side osv..). Lenke til kommentar
krislarsen Skrevet 9. mai 2006 Del Skrevet 9. mai 2006 Jeg oppgraderte til denne i dag. Designet har jo forandret seg litt. Men skulle som mange andre ønske at det kunne bli litt mer minimalistisk(reklamen i hjørnet, raden med forskjellige tjenester på venstre side osv..). 6070317[/snapback] Utviklerne hos Microsoft sitter nok med skjermer med høgere oppløsning enn de fleste brukere... Designet ser nemlig svært pent og minimalistisk ut på en 15" 1900x1200. Men derimot med 1280x1024 på 17"en min, blir det bare klumpete og stygt. Bare menydelene tar jo halve skjermen virker det som. Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 9. mai 2006 Del Skrevet 9. mai 2006 Jeg oppgraderte til denne i dag. Designet har jo forandret seg litt. Men skulle som mange andre ønske at det kunne bli litt mer minimalistisk(reklamen i hjørnet, raden med forskjellige tjenester på venstre side osv..). 6070317[/snapback] Utviklerne hos Microsoft sitter nok med skjermer med høgere oppløsning enn de fleste brukere... Designet ser nemlig svært pent og minimalistisk ut på en 15" 1900x1200. Men derimot med 1280x1024 på 17"en min, blir det bare klumpete og stygt. Bare menydelene tar jo halve skjermen virker det som. 6070355[/snapback] Jeg er ikke enig, designet er for klumpete og har for mange uønødvendige elementer uansett, og man må jo ta hensyn til hva slags oppløsning den mer eller mindre gjengse mann har... AtW Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 9. mai 2006 Del Skrevet 9. mai 2006 Det går mye raskere å overføre filer ja. Ofte så har det vel ligger en sperre på ca. 8 kbps, men nå fikk jeg full uttelling på min linje som er ca. 32kbps. Riktignok kun til en annen som også hadde WLM. Lenke til kommentar
krislarsen Skrevet 10. mai 2006 Del Skrevet 10. mai 2006 Jeg er ikke enig, designet er for klumpete og har for mange uønødvendige elementer uansett, og man må jo ta hensyn til hva slags oppløsning den mer eller mindre gjengse mann har... AtW 6070392[/snapback] De burde ta hensyn til det ja, men det ser ikke ut til at dem gjør det... Lenke til kommentar
Lars-H Skrevet 10. mai 2006 Del Skrevet 10. mai 2006 Ja vet. Msn msgr er jo som kjent full av unødig shit, og WLM har vel litt andre funksjoner, men den var litt lik msn (kanskje ikke så rart men). Men den virker fin. Chill design. Lenke til kommentar
vikingen1 Skrevet 10. mai 2006 Del Skrevet 10. mai 2006 Du kan fjerne nesten alle funksjoner og reklame fra MSN Messenger med A-Patch. Lenke til kommentar
kilogram Skrevet 10. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 10. mai 2006 Holder du på med bildeteknikkprosjekt? Det var noe kjent med det ene bildet du hadde delt... 6068538[/snapback] Ja, det bildet har me vel alle blitt intimkjent med over dei siste 3 vekene. Godt det er over no, då... mvh., Vegard Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå