B4stian Skrevet 9. mai 2006 Del Skrevet 9. mai 2006 Nå er det under 25.000 innlegg under 6 millioner... Forumet vokser stadig, så hvem blir nå den heldige? Lenke til kommentar
StupidNick Skrevet 9. mai 2006 Del Skrevet 9. mai 2006 den heldige? er det premie til den med innlegg nr 6 mill? Lenke til kommentar
Xpi Skrevet 9. mai 2006 Del Skrevet 9. mai 2006 Ja det hadde vært greit med en liten premie Men gratulerer forum! Snart til lykke med ditt 6 millions innlegg dag. Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 9. mai 2006 Del Skrevet 9. mai 2006 Ja det hadde vært greit med en liten premie Men gratulerer forum! Snart til lykke med ditt 6 millions innlegg dag. 6067970[/snapback] Oddsen får å få nr 6million er som å vinne i lotto. Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 9. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 9. mai 2006 Ja det hadde vært greit med en liten premie Men gratulerer forum! Snart til lykke med ditt 6 millions innlegg dag. 6067970[/snapback] Oddsen får å få nr 6million er som å vinne i lotto. 6067998[/snapback] Tja... så at det er ca. 1000 brukere online når det står noen få innlegg igjen... sleng inn et innlegg i OT-baren eller noe så er det litt større. (husk at de fleste skriver lengre innlegg eller leser i andres poster ) Lenke til kommentar
andylove Skrevet 9. mai 2006 Del Skrevet 9. mai 2006 Hvis jeg skulle være den heldig å skrive foruminnlegget 6 mill, så skulle jeg ha skrevet noe bra.. jeg vurderer å klippe meg.. men det er kanskje ikke bra nok.. Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 9. mai 2006 Del Skrevet 9. mai 2006 Tja... så at det er ca. 1000 brukere online når det står noen få innlegg igjen... sleng inn et innlegg i OT-baren eller noe så er det litt større. (husk at de fleste skriver lengre innlegg eller leser i andres poster ) 6068003[/snapback] huske på at hvis du ser at det er 6 millioner innlegg , så kan det godt være mange flere. Husker ikke grunnen, men det ble diskutert i tråden som omhandlet 5 millioner innlegg på hw.no Var vel noe med at slettede innlegg\de som moderatorene har skjult for oss, faktisk ikke vises på den telleren. Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 9. mai 2006 Del Skrevet 9. mai 2006 Tja... så at det er ca. 1000 brukere online når det står noen få innlegg igjen... sleng inn et innlegg i OT-baren eller noe så er det litt større. (husk at de fleste skriver lengre innlegg eller leser i andres poster ) 6068003[/snapback] huske på at hvis du ser at det er 6 millioner innlegg , så kan det godt være mange flere. Husker ikke grunnen, men det ble diskutert i tråden som omhandlet 5 millioner innlegg på hw.no Var vel noe med at slettede innlegg\de som moderatorene har skjult for oss, faktisk ikke vises på den telleren. 6068057[/snapback] Slettede blir vel slettet, men husk at det finnes skjulte moderatorforum etc som også telles eller ikke telles, alt ettersom hva admins ønsker. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 9. mai 2006 Del Skrevet 9. mai 2006 (endret) Personen som hadde innlegg nr. 4. mill fekk: NZXT Nemesis Elite kabinett Et spill fra valgfri plattform "Fatal1ty" musmatte Personen som hadde innlegg nr. 5. mill fekk: Spillene The Movies og Quake 4 Arctic Cooling Silencer 64 Ultra TC CPU-kjøler NZXT Lexa PC-kabinett Norton SystemWorks 2006 og Internet Security 2006. Det blir posta rundt 7-15 000 innlegg i dagen, så innan 2-3 dagar bør 6 mill være nådd. Endret 9. mai 2006 av zeph Lenke til kommentar
Øssa Skrevet 9. mai 2006 Del Skrevet 9. mai 2006 Må bare passe på å poste masse da for å gjøre sjansene større :!: Jeg vil ha ny HW Lenke til kommentar
Goliath Skrevet 9. mai 2006 Del Skrevet 9. mai 2006 hvis ikke jeg tar helt feil, fikk brukeren Efikkan, han med den lila bamsen som avatar, post nr. 5 mill.. Lenke til kommentar
Scotty Skrevet 9. mai 2006 Del Skrevet 9. mai 2006 hvis ikke jeg tar helt feil, fikk brukeren Efikkan, han med den lila bamsen som avatar, post nr. 5 mill.. 6068228[/snapback] Det var vel en større sjans for han, ettersom han har i gjennomsnitt 20poster pr/dag Lenke til kommentar
Jonulf Skrevet 9. mai 2006 Del Skrevet 9. mai 2006 Jeg tror nok ikke at det blir meg for jeg har aldri flaks når det gjelder slike ting. Vinner aldri noe når jeg kjøper lodd heller . Lenke til kommentar
janfredrik Skrevet 9. mai 2006 Del Skrevet 9. mai 2006 Slettede blir vel slettet, men husk at det finnes skjulte moderatorforum etc som også telles eller ikke telles, alt ettersom hva admins ønsker. 6068079[/snapback] Ditt innlegg er egentlig 6068079, men da er de sletta telt med. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 9. mai 2006 Del Skrevet 9. mai 2006 Hadde ikkje akkurat sagt nei takk til gevinsten, men du skal være heldig om du vinn. Lenke til kommentar
Theoneask Skrevet 9. mai 2006 Del Skrevet 9. mai 2006 (endret) Tøft. Kjem til å blir masse diskusjon.no no:) meir ein vanlig altso:p Endret 9. mai 2006 av scorpion87 Lenke til kommentar
krizkriz Skrevet 9. mai 2006 Del Skrevet 9. mai 2006 Slettede blir vel slettet, men husk at det finnes skjulte moderatorforum etc som også telles eller ikke telles, alt ettersom hva admins ønsker. 6068079[/snapback] Moderatorene stenger posttelleren midlertidig denne gangen også regner jeg med. De gjorde det forrige gang hvertfall... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå