tommylor Skrevet 9. mai 2006 Del Skrevet 9. mai 2006 Har fått en tikkende ulyd i aircondition anlegget. Er bare der når climatronicen står på auto. Forsvinner med en gang jeg slår over på econ. Noen gode forslag? Mvh. Tommy Lenke til kommentar
M.B. Skrevet 9. mai 2006 Del Skrevet 9. mai 2006 Du har ikke noe valg.Du må koble på trykktester. Lenke til kommentar
PIIIpower Skrevet 9. mai 2006 Del Skrevet 9. mai 2006 Har fått en tikkende ulyd i aircondition anlegget. Er bare der når climatronicen står på auto. Forsvinner med en gang jeg slår over på econ. Noen gode forslag? Mvh. Tommy 6067756[/snapback] Når du setter den på Econ kjører du ikke AC pumpa i det heletatt, så det er ikke så rart lyden blir borte Lenke til kommentar
nokia4life Skrevet 9. mai 2006 Del Skrevet 9. mai 2006 Har fått en tikkende ulyd i aircondition anlegget. Er bare der når climatronicen står på auto. Forsvinner med en gang jeg slår over på econ. Noen gode forslag? Mvh. Tommy 6067756[/snapback] Du har en VAG bil, det er da normalt med sånne "små" ting da? :p Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå