TST Skrevet 9. mai 2006 Del Skrevet 9. mai 2006 På en pressekonferanse mandag bekreftet Activision at to helt nye Tony Hawk-spill er under utvikling. Les mer Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 9. mai 2006 Del Skrevet 9. mai 2006 Vel, da var det endelig bekreftet! Det dukker jo opp flere og flere eksklusive spill til Wii. Det er jo rent til å bli glad av dette her. Gleder meg nå for alvor til E3! Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 9. mai 2006 Del Skrevet 9. mai 2006 Jeg vet ikke jeg. Det forrige spillet sugde gasnke hardt (prøvde på PC). Men ellers er jeg stor fan av serien! Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 9. mai 2006 Del Skrevet 9. mai 2006 Kjempeflott! Tony Hawk-spela er ein favoritt på konsoll. Lenke til kommentar
Nedward Skrevet 9. mai 2006 Del Skrevet 9. mai 2006 Det er synd at Tony Hawk serien skulle bli så melket. Det er lite nytt i disse to spillene. Slalom, race og trick. Det er ikke akkurat "mind blowing". Project 8, vel, det er ikke akkurat spesielt nyskapende det heller. Synd at en ellers så artig skate-spill serie skulle bli så oppbrukt. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 9. mai 2006 Del Skrevet 9. mai 2006 Eg er ikkje interessert i så mykje nytt lengre, THPS4 var det beste, det som var nytt i dei neste spela var ikkje så mykje å hoppe i taket over. Lenke til kommentar
razh0r Skrevet 9. mai 2006 Del Skrevet 9. mai 2006 (endret) Likte THPS2 aller best. De siste spillene har blitt kjedlige.. :\ edit: Bra at de endelig utvikler en ny grafikkmotor da! Endret 9. mai 2006 av razh0r Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg