int20h Skrevet 9. mai 2006 Del Skrevet 9. mai 2006 MSI har kastet seg på et nytt sertifiseringsprosjekt hos Intel i forbindelse med Viiv-plattformen. Les mer Lenke til kommentar
Tor-K-El Skrevet 9. mai 2006 Del Skrevet 9. mai 2006 Håper dette betyr noe, og ikke bare er en salgs gimik. Ser ikke at de produktene som er godkjent er helt nye eller forandret/optimalisert for denne sertifiseringen. Derfor kan det virke som om dette er bare en betegnelse som kastes ut til produsenten uten noen relle krav til produktet. På en annen side lager jo MSI kvalitetsprodukter fra før av, så en slik godkjenning er vel en selfølge for de. Er spent på de nye produktene som kommer fra Intel nå, spesielt Conroe prosessoren. Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 9. mai 2006 Del Skrevet 9. mai 2006 Håper dette betyr noe, og ikke bare er en salgs gimik. Ser ikke at de produktene som er godkjent er helt nye eller forandret/optimalisert for denne sertifiseringen. Derfor kan det virke som om dette er bare en betegnelse som kastes ut til produsenten uten noen relle krav til produktet. På en annen side lager jo MSI kvalitetsprodukter fra før av, så en slik godkjenning er vel en selfølge for de. Er spent på de nye produktene som kommer fra Intel nå, spesielt Conroe prosessoren. 6067848[/snapback] Såvidt jeg har forstått så har man heller ikek en godkjent "ViiV-PC" om alle komponentene er "ViiV-komponenter" så jeg skjønner ikke helt mening med denne sertifiseringen..... AtW Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 9. mai 2006 Del Skrevet 9. mai 2006 De kan godt sertifisére så mye de vil for meg. Men jeg ser ikke nytten i det, bortsett fra at produsentene kan få solgt mer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå