confusiusn Skrevet 9. mai 2006 Del Skrevet 9. mai 2006 hei.. etter noe risting i forhjul sjekket verkstedet mitt og sa at hjul foringer foran og stab.stag måtte byttes. er dette dyre deler eller bare masse jobb? de priset jobben til en 15.000. Virker som en svær sak... har en bmw 520 touring 98 mod. Lenke til kommentar
sphinn Skrevet 9. mai 2006 Del Skrevet 9. mai 2006 Det hørtes vanvittig møkje ut, men eg har lite erfaring fra bilar som e såpass nye. Det kan væra at dei har flærre bærearmer osv. Men eg kan jo slenga på ein sammenligning fra når eg bytta på Lanciaen: 2 x ny bærearm framme inkl. bærekule, foringer og muttere: ca. 1000,- (uorig.) 2 x nye stab.stag inkl. muttere : ca. 500,- (orig.) Bærearmene blei kjøpt komplette fra ATP i Tyskland/Østerrike. Ingen probl. der i gården. Dei va kjappe og greie å ha me å gjøra og bærearmane passa perfekt. Ein ting som e viktig e dog å sørga for å få rett dim. på bolten te bærekulå! Stab. stag kan du kanskje finna hos f.eks. mekonomen, hellanor, bilxtra eller lignande plassar. Hvis ikkje så kosta dei nok ikkje flesk orig. heller. Jobben gjorde eg sjøl, va ikkje spesielt vanskeligt sjøl om det va litt kluss me fastrusta boltar. Men detta va jo som sagt på ein '93 Lancia å ikkje ein '98 Beamer Uansett, ta ein långe ringerunde te mången forskjellige verksted før du bestemme deg, det e møkje pengår å spara. Hvis du e nærme svenskagrenså så kan det jo lønna seg å ta ein tur øve der... Lenke til kommentar
pc`baby Skrevet 9. mai 2006 Del Skrevet 9. mai 2006 alt for dyrt du må ta ein ringe runde Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå