kilogram Skrevet 9. mai 2006 Del Skrevet 9. mai 2006 Microsoft planlegger svartjeneste Enda en tjeneste i Microsofts Live-gruppe er blitt kjent; Windows Live QnA. Tjenesten skal la brukerne stille spørsmål og svare på andres spørsmål. Les artikkelen her Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 9. mai 2006 Del Skrevet 9. mai 2006 Jeg vil nok ikke bruke den, men jeg håper at konkurransen fører til at de andre blir bedre også. Lenke til kommentar
Theoneask Skrevet 9. mai 2006 Del Skrevet 9. mai 2006 Bra det. Kjem muligens til å prøve ut eingang i framtida. Lenke til kommentar
Vindstille Skrevet 9. mai 2006 Del Skrevet 9. mai 2006 (endret) Bra. Håper Microsoft får markedsført denne tjenesten skikkelig slik at flere tar i bruk Answers tjenestene. Desto bedre de er jo mer penger kan selskapene bruke på å gjøre disse tjenestene bedre. Endret 9. mai 2006 av JonT Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 9. mai 2006 Del Skrevet 9. mai 2006 Bra.Håper Microsoft får markedsført denne tjenesten skikkelig slik at flere tar i bruk Answers tjenestene. Desto bedre de er jo mer penger kan selskapene bruke på å gjøre disse tjenestene bedre. 6070269[/snapback] Microsoft har ikke akkurat mangel på penger til å utvikle slike tjenester. Da er det bedre de gjør den ennå bedre i utgangspunktet og får ennå flere brukere. Lenke til kommentar
quakie Skrevet 9. mai 2006 Del Skrevet 9. mai 2006 Har ikke hørt om dette før nå jeg. Google og Yahoo er som vanlig litt tidligere ute med nye og spennende tjenester. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå