skippo Skrevet 9. mai 2006 Del Skrevet 9. mai 2006 jeg har nå kjøppt utrooolig mange poeng på det forumet. for over 100 kroner. nå er jeg nå blokka pågrunn av at en moderator kaldte meg småen og jeg ble litt sur for at jeg kalte han det! helt klart svindel! jeg hadde tilogmed kontantkort koder på inboksen jeg hadde vunnet! verdier til over 700 kroner! de stakk han med! Lenke til kommentar
Mompen Skrevet 9. mai 2006 Del Skrevet 9. mai 2006 Hvilket forum er det snakk om her? Lenke til kommentar
chipmann Skrevet 9. mai 2006 Del Skrevet 9. mai 2006 høres veldig urettferdig ut. Lenke til kommentar
Kripos Skrevet 9. mai 2006 Del Skrevet 9. mai 2006 jeg har nå kjøppt utrooolig mange poeng på det forumet. for over 100 kroner. nå er jeg nå blokka pågrunn av at en moderator kaldte meg småen og jeg ble litt sur for at jeg kalte han det! helt klart svindel! jeg hadde tilogmed kontantkort koder på inboksen jeg hadde vunnet! verdier til over 700 kroner! de stakk han med! 6067657[/snapback] www.mobil-sms.com Lenke til kommentar
skippo Skrevet 9. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 9. mai 2006 høres veldig urettferdig ut. 6069207[/snapback] ja jeg synes det er sykt urettferdig jeg har liksom vert aktiv der i over 1 år også har vært pålogget minst 10 timer ver dag til sammen og skrivd masse mer en admin også Lenke til kommentar
chipmann Skrevet 9. mai 2006 Del Skrevet 9. mai 2006 skriv et klagebrev til en av moderatorene der du forlanger å i alle fall få tilbake pengene dine (og det du hadde vunnet) ellers så vil du sørge for at dette medfører politianmeldelse. Da skal du nok se at de gir seg med halen mellom beina :@ Lenke til kommentar
skippo Skrevet 9. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 9. mai 2006 skriv et klagebrev til en av moderatorene der du forlanger å i alle fall få tilbake pengene dine (og det du hadde vunnet) ellers så vil du sørge for at dette medfører politianmeldelse. Da skal du nok se at de gir seg med halen mellom beina :@ 6069830[/snapback] jepp. det som skjedde i går var at han sa at han hadde motatt klage på meg fra han moderatoren som kalte meg småen. så da ble jeg fratatt vip avdelingen som man får når man har skrivd 1000 innlegg og tokk spammer tittelen på meg. da ble jeg sur på han og sa at han bare prøvde og finne på feil oss meg også. men så var jeg nokså lei av de moderatorene som tror de er best fordi de er moderator. så jeg bare sa at han godt kunne utestenge meg også vist jeg var så sykt umulig for dere. men at han vertfall måtte vente til i morgen når jeg hadde fått gjort noe med poenga og at han skulle sende kontantkort-kodene på mail til meg så jeg hadde dem der. (hadde foresten vunnet på en annen auksjon også med en plakat av hva jeg vil. så sa jeg at vist han utestengte meg nå så kom jeg til og andmelde han. nå har han blokka meg Lenke til kommentar
skippo Skrevet 9. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 9. mai 2006 skriv et klagebrev til en av moderatorene der du forlanger å i alle fall få tilbake pengene dine (og det du hadde vunnet) ellers så vil du sørge for at dette medfører politianmeldelse. Da skal du nok se at de gir seg med halen mellom beina :@ 6069830[/snapback] jepp. det som skjedde i går var at han sa at han hadde motatt klage på meg fra han moderatoren som kalte meg småen. så da ble jeg fratatt vip avdelingen som man får når man har skrivd 1000 innlegg og tokk spammer tittelen på meg. da ble jeg sur på han og sa at han bare prøvde og finne på feil oss meg også. men så var jeg nokså lei av de moderatorene som tror de er best fordi de er moderator. så jeg bare sa at han godt kunne utestenge meg også vist jeg var så sykt umulig for dere. men at han vertfall måtte vente til i morgen når jeg hadde fått gjort noe med poenga og at han skulle sende kontantkort-kodene på mail til meg så jeg hadde dem der. (hadde foresten vunnet på en annen auksjon også med en plakat av hva jeg vil. så sa jeg at vist han utestengte meg nå så kom jeg til og andmelde han. nå har han blokka meg 6069874[/snapback] jo men var ikke da Lenke til kommentar
wilbur626 Skrevet 9. mai 2006 Del Skrevet 9. mai 2006 hva sa du til han som kalte deg "småen" egentlig ? Lenke til kommentar
skippo Skrevet 9. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 9. mai 2006 hva sa du til han som kalte deg "småen" egentlig ? 6070032[/snapback] jeg sammenligna han med en av de andre moderatorene og sa: hold skjeft a! du er ikke så mye større selv. han jeg trodde det var var 16 år eller noe. da kom han med denne: ikke snakk sånn til en moderator som meg. og jeg er faktisk mye større enn deg. akuratt der synes jeg han likna på en 9 åring JEG ER MODERATOR OG ER GOD:p så jeg svarte: så du skal behandlet anderledes pågrunn av at du er moderator dA? den siste jeg hørte fra da var adminen med den utestengelse av vip og sånnt Lenke til kommentar
chipmann Skrevet 9. mai 2006 Del Skrevet 9. mai 2006 send dem et slikt klage brev som jeg foreslo da. Lenke til kommentar
KVTL Skrevet 9. mai 2006 Del Skrevet 9. mai 2006 Send en PM til denne brukeren på dette forumet: Dre_C (https://www.diskusjon.no/index.php?showuser=27087) (Kjører Opera 9.0 som er litt buggete på forumet). Synes hele opplegget ser drituseriøst ut. Betale for å få poeng slik at man kan kjøpe seg noe. Hvis du er under 18 år kan du be foreldrene dine kreve at du får tilbake de pengene du har brukt der også, med mindre det er egne opparbeidede midler. Lenke til kommentar
skippo Skrevet 9. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 9. mai 2006 jo jeg har sendt mange sånne klagebrev. tilogmed 1 med deres meninger etter jeg hadde postet her. ja han skal ikke slippe unna dette uansett nei. erstatning eller andmeldelse Lenke til kommentar
skippo Skrevet 10. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 10. mai 2006 nå ga jeg han en siste advarsel på mail sa at i morgen skulle jeg og noen kompisser andmelde han for svindel av 700 kroner Lenke til kommentar
chipmann Skrevet 13. mai 2006 Del Skrevet 13. mai 2006 bra! Slike folk fortjener å bli tatt! Lenke til kommentar
bfisk Skrevet 14. mai 2006 Del Skrevet 14. mai 2006 (endret) edit: nevermind edit: nevermind Endret 14. mai 2006 av bfisk Lenke til kommentar
Almadora Skrevet 4. september 2006 Del Skrevet 4. september 2006 Hadde det skjedd med meg, hadde jeg saksøkt siden hvis jeg ble perm banna og hadde ye penger på ordentlig der... Lenke til kommentar
JanFr Skrevet 24. september 2006 Del Skrevet 24. september 2006 Jeg er medlem på dette forumet, det er veldig seriøst. Jeg kjenner han som eier det litt, han er ikke frekk på noen måter. Jeg tror du skriver litt mye som ikke er sant nå skippo, jeg kjenner jo deg og... Vi hadde en side sammen, han sviktet meg å ip-bannet meg og sletta meg som admin, altså skippo. Jeg tror/nesten 100% sikker på at Dre_C vil at du skal ha de tingene du har der, du spammet jo mye, så det er ikke rart du ble bannet. Jeg er 90% sikekr på at skippo nå har fått tingene sine (mener å ha hørt det) men tørr ikke si det her nå, da blir han ikke så godt likt, hehe... Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 25. september 2006 Del Skrevet 25. september 2006 Er det et fjortissforum? Virker jo som mange medlemmer befinner seg på dette stadiet? :| Forøvrig er jo denne tråden snart fire mnd gammel. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå