Gå til innhold

MGS4-traileren er her


Anbefalte innlegg

Wow. Vi får se Raiden, Ocelot, Campbell, Meryl, Naomi og herregud. Det er helt rått.

 

Teaser:

 

DIVX

 

Quicktime Stream

 

WMP Stream

 

Trailer:

 

http://box42.bluehost.com/~metalgea/ff7/mgs4_e3_2006_eng.rar

 

 

http://www50.megaupload.com/files/4c28e45a...e3_2006_eng.wmv

 

 

Edit: Første linken er veldig dårlig kvalitet. Se QT Streamen.

 

Edit II: Traileren.

Endret av sep
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Se på forskjellen mellom snake ca midten i traileren og på slutten.

Kan det hinte til at han aldres superfort og råtner vekk i spillet?:p

er det bare feil i filmen eller?

 

Det som er sikkert er det dette blir nok det råeste spillet laget av hideo:)

Endret av Gjest
Lenke til kommentar
Desverre så var resten av alt Sony viste helt forferdelig så jeg kommer nok ikke til å kjøpe denne konsollen før de kan vise noe ingame.

6068779[/snapback]

 

 

Ta og gi deg med fanboypisset ditt er du snill. Begynner å bli ganske lei. Ikke ingame? Hva med Warhawk, Resistance og NBA07 som de spilte foran publikum (som også er spillbare for alle neste uke på E3)?? Og hvis du har noe peiling på spill så burde du se at det var en del ingame klipp på diverse trailere. Så spar meg for sånt bullshit :nei:

 

Back to topic...MGS4 blir fantastisk, gleder meg sykt til dette spillet pluss 8 Days, så bare helt rått ut :dribble:

Endret av HaterFanboys
Lenke til kommentar
Ta og gi deg med fanboypisset ditt er du snill. Begynner å bli ganske lei. Ikke ingame? Hva med Warhawk, Resistance og NBA07 som de spilte foran publikum (som også er spillbare for alle neste uke på E3)?? Og hvis du har noe peiling på spill så burde du se at det var en del ingame klipp på diverse trailere. Så spar meg for sånt bullshit :nei:

6070655[/snapback]

Warhawk så mindre imponerende ut.

Og kontrollen på spillet virket heeeelt forferdelig, 6 degrees of pain in the ass.

Det de hadde å vise av ingame var ekstremt lite imponerende saker. Det som var ingame så veldig dårlig ut. GT HD :whistle:

EDIT: og 8 Days var nok desverre bare en "imitasjon" på ingame. Du vil neppe se det slikt i spillet. Du kan lite om spill dersom du tror det var ekte.

Endret av Crockett
Lenke til kommentar

må si jeg ble virkelig imponert over hvor lite imponerende PS3 fremsto. 90% av spilla så jo virkelig bare helt jalla ut.. og ligna mer på N64 enn next-gen, og det til 5-6000,- ? huff.. sony vet å sno seg på egne produkt. men pluss for at de beholdt den "gamle" kontrolleren, som er virkelig god å holde i, og mgs4 blir sikkert en opplevelse i seg selv. håper bare det ikke blir så ille som det så ut (det kan jeg bare ikke tro.. spesifikasjonene skulle jo tilsi noe annet) å at de klarer å komme opp med flere orginale spill og mindre Tekken 16, GT 24 osv.. skal vurdere å kjøpe den, om den ikke høres ut som et jetfly, slik som xbox 360`n, som ellers er ganske grei.. bortsett fra et par barnesykdommer. ikke lett å lage den perfekte spillekonsoll tydeligvis :)

Lenke til kommentar

Noen som er litt hissige her ell? (skal ikke nevne nick) men er enig med Crockett, hittil har jeg bare sett pre-rendra video, ikkeno ingame, bare noe noen hevdet var ingame fra motorstorm, som forresten ikke så bra ut i det hele tatt, bortsettfra gjørme-effekten, + litt fra et flyspill, som så helt jævlig ut.....

Lenke til kommentar
Ta og gi deg med fanboypisset ditt er du snill. Begynner å bli ganske lei. Ikke ingame? Hva med Warhawk, Resistance og NBA07 som de spilte foran publikum (som også er spillbare for alle neste uke på E3)?? Og hvis du har noe peiling på spill så burde du se at det var en del ingame klipp på diverse trailere. Så spar meg for sånt bullshit :nei:

6070655[/snapback]

Warhawk så mindre imponerende ut.

Og kontrollen på spillet virket heeeelt forferdelig, 6 degrees of pain in the ass.

Det de hadde å vise av ingame var ekstremt lite imponerende saker. Det som var ingame så veldig dårlig ut. GT HD :whistle:

EDIT: og 8 Days var nok desverre bare en "imitasjon" på ingame. Du vil neppe se det slikt i spillet. Du kan lite om spill dersom du tror det var ekte.

6070689[/snapback]

 

 

Om du er imponert eller ikke driter jeg i, men ikke kom her og spre rykter om at de ikke viste noe ingame. Resten gidder jeg ikke å kommentere da du ikke virker voksen nok og er delvis blendet av fanboysmen. Så blir som å snakke til en stein. End of discussion.

6070797[/snapback]

 

crockett ikke ødelegg pliz

MGS4 er ikke et spill men kunst.Detter er vakkert var nesten på gråten pga Snake :cry: Ikke dø, Snake!!!

Lenke til kommentar

Her (der) er en gammel liten video som beviser at det er in-game/realtime. (Du får ikke se gameplay).

Du får en kjapp gjennomgang av MGS4s grafikkmotor. Slik den var under TGS-traileren hvertfall. Småimponerende saker.

 

IGN-Blogg: http://blogs.ign.com/Jwizzman/2006/04/05/9730/

Quite an old video (december 2005 I think) but very awesome if you haven't seen it yet.

PS3's true power is demonstrated live on stage.

This video shows lighting/camera all in realtime and some developer comments such as mgs4 snake's mustache having just as much polygons as a single enemy from mgs 3.

"Direkte"-link: http://rapidshare.de/files/8842438/Metal_G...g_Subs.wmv.html
Lenke til kommentar

Metal Gear ser rett og slett fantastisk ut,det har disse spillene altid fjort. Spess i cut-scenes. Men det var det einaste som imponerte meg. Sony fortsette å trå i gjørma som før, dette viste vi kom til å skje. SÅnn går det når man er idiot og hyper noe forferdelig. Og ka i svarte er dette tullet med å fjerne rumble-funksjonene? Idiotisk og elendig fra Sony.

 

Sony fortsetter med sin enestående orginalitet,hurra!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...