lalunas Skrevet 9. mai 2006 Del Skrevet 9. mai 2006 (endret) NÅ ER DEN HER!! DEN VIL HA EN KONTROLL SOM HAR 360 GRADERS GYRO ROTASJON, SÅ DU KAN STYRE FLY MED Å BEVEGE KONTROLLEREN. DEN VIL HER I EUROPA KOSTE 4660 KRONER ( RASK OMREGNING, 599 €) OG ONLINE TJENESTEN VIL SLÅ UT LIVET AV XBOX LIVE!! DETTE EIER! FOR MER INFO, BARE SE LITT RUNDT OM PÅ SIDENE, TAR VEL IKKE MERE ENN 15MIN. FØR DET ER KOMT OPP STORE ARTIKLER OM DETTE. PS3 FTW!! Endret 9. mai 2006 av lalunas Lenke til kommentar
Simen" Skrevet 9. mai 2006 Del Skrevet 9. mai 2006 (endret) yay fett..så var det å få tak i video fra Sony sin pressekonferanse.... link til Dagbladets dekning av pressekonferansen: Dagbladet.no Endret 9. mai 2006 av Simen" Lenke til kommentar
Nonsens Skrevet 9. mai 2006 Del Skrevet 9. mai 2006 Med norsk moms blir det nok fort nærmere 5000 kroner. For den billigste versjonen vel og merke. Men jeg tviler ikke på at de vil selge i bøtter og lass uansett. Lenke til kommentar
Ar`Kritz Skrevet 9. mai 2006 Del Skrevet 9. mai 2006 lalunas: PS3 er ikke her nå, den er (etter planen) i Europa 17. november. Litt forskjell der, altså. Og som vi så ofte har sett med hardware kan vi gange både dollar- og euro-prisen med ca. 10, så mitt tips blir at den kommer til å koste 6k i begynnelsen. Dette har ikke så stor betydning, for folk som *må* ha den med en gang kjøper den uansett. Resten sitter på gjerdet til prisen kommer over det første "lanseringssjokket." Lenke til kommentar
oysfaerg Skrevet 9. mai 2006 Del Skrevet 9. mai 2006 PS3 er IKKE her enda, den blir, som Ar`Kritz sier først lansert 17. november i Europa, noe som betyr at a) Denne tråden er på viddene b) Vanvittig irriterende på grunn av STORE BOKSTAVER i emnefeltet og i innlegget til trådstarter, noe som bryter med retningslinjene c) Feilpostet og sist men ikke minst d) Følgelig også stengt grunnet ovennevnte. Ha en fortsatt fortreffelig tirsdagsmorgen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg