plox Skrevet 9. mai 2006 Del Skrevet 9. mai 2006 Heij, har tenkt å kjøpe meg en Shuttle, men har ca. 0 peiling Kan jeg bruke skjermkortet og prosessoren jeg bruker nå? Prosessor - http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=300494&cks=ACC Skjermkort - http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=307192&cks=SER Er ikke krise om jeg ikke får brukt det. Men hadde vært greit, sparer jo endel penger på det -Skal ha dvd brenner på den, er dette noe som følger med, eller må jeg kjøpe utennom? -Den må ha bra kjøling.. Og den skal helst ikke lage no særlig bråk. Skal klare å sove med den på Maks pris på _alt_ er 10 lapper..(-skjerm) Overaskelse i posten til den som setter sammen den beste og billigste Lenke til kommentar
sunnhetsmannen Skrevet 9. mai 2006 Del Skrevet 9. mai 2006 (endret) Barebone med 754 socket til prosessoren som du har nå og AGP slot til skjermkortet som du har nå(Det finnes faktisk ikke så mange): Handlevogn 1 Barebone med 754 socket til prosessoren som du har nå, men med pci-express som gjør att du ikke kan bruke ditt eksisterende skjermkort: Handlevogn 2 Når du kjøper barebone (shuttle) så får du med en kjøler til prosessoren som er laget spesiellt til kabinettet. Disse er som regel ganske stille av seg. De er også ofte automatisk justert av temperaturen på prosessoren. Begge alternativene har DVD brenner, 2GB ram, 250GB harddisk, mus og tastatur og Windows XP Home Edition. Alternativ 2 har også pci-express skjermkort, ganske likt det du har i dag. Alternativ 1 har bare 200Watt strømforsyning, og det er etter min mening litt for lite. Alternativ 2 har 275Watt strømforsyning. Jeg har selv bygd en pc noe lignende alternativ 2, og brukeren av den er meget fornøyd. Selv har jeg Aopen XC Cube EZ482 og den har "bare" 275Watt. Jeg kjører PCI express skjermkort, 2 harddisker, dvd-brenner og wlan pci kort uten problemer. Så 275watt burde holde til deg, og eventuellt framtidige oppgraderinger. Endret 9. mai 2006 av SpACEmaN Lenke til kommentar
plox Skrevet 9. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 9. mai 2006 tusen takk går for 1'ern jeg.. mulig å kopiere listen inn i mpx? blir det et stort problem med strømforsyningen? tror skjermkortet mitt krever en god del strøm. (må koble inn ekstra strømkabel på baksiden, for at det skal fungere optimalt) mulig å kjøpe dette ved siden av? dvd brenneren var vel litt billig? er den bra? kan godt spytte i litt ekstra for en som ikke er den første og beste du finner fjernet et par ting på listen, trenger ikke OS feks. https://prisguiden.no/vis_handlevog...waggon_id=28129. skal også kjøpe med logitech g1 (300kr) men finner ikke ut hvorda man legger ting til den handlelisten her på hw. mvh. julian Lenke til kommentar
sunnhetsmannen Skrevet 10. mai 2006 Del Skrevet 10. mai 2006 Kan egentlig ikke si så mye om det går eller ikke. Må nesten bare prøve. Men det blir jo muligens en dyrt dersom det ikke går. Skal du oppgradere PSU i ettertid blir det vel denne her: 300W Shuttle PSU DVD brennere har jeg ikke vanvittig god peiling på. Er ikke spesiellt entusiast på det området. Når jeg bygger pc'er kjøper jeg alltid bare den billigste Dual layer +- DVD brenneren jeg ser. Helst svart farge da... Husker ikke navnet på den jeg har selv engang. Vet bare att den brenner som bare det, og jeg aldri har hatt noe problemer med den. Den brenneren som lå i handlelisten fikk jo full pott på lesererfaring, så det var egentlig grunnlaget for det valget. Det var en rett under i pris som ikke hadde full pott, så jeg tok denne isteden. **Her er den nye handlevognen** For å legge til en ny vare: Finn varen i prisguiden Gå inn på siden til varen På menyen til høyre skal det stå noe slikt(dersom du er pålogget): Du er logget inn som 'plox'. 3. Du har funnet en vare. Legg denne varen i aktiv handlevogn Trykk på "Legg denne varen i aktiv handlevogn" Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå