Treize Skrevet 9. mai 2006 Del Skrevet 9. mai 2006 (endret) Jeg elsker å ta bilder og videoredigere. Jeg har en Sony DSC-P100 som jeg har brukt flittig i ca 1 år og forsvarets uoffisielle fotograf ettersom jeg tok med meg kameraet mitt i alle øvelser og i ulike sammenhenger (dimmitert nå). Og jeg har i tillegg filmet litt med en gammel Canon. Problemet er at både bildene og bildekvaliteten blir dårlig ved raske bevegelser, hvor motivene har tendens til å etterlate seg en stripe av sin eget motiv, (for de som kjønner hva jeg mener). Tenkte jeg skulle investere ca 5 - 8000kr på et digital speilrefleks eller en videokamera. lurte på om dere har noe forslag til en videokamera, hvor bildekvaliteten blir bra med brå bevegelser. Eller syns dere at jeg bør satse heller på en speilrefleks kamera? ps: jeg tar mye bilder av fotball triks og fra amatør kamper og jeg er en amatør fotograf. Endret 9. mai 2006 av Treize Lenke til kommentar
Åkken Bom Skrevet 9. mai 2006 Del Skrevet 9. mai 2006 Først må du bestemme deg for om det er film eller stillbilder du vil ha Lenke til kommentar
engekri Skrevet 9. mai 2006 Del Skrevet 9. mai 2006 Tror og det hadde gjort seg, men sjekk ut Sony R1 Lenke til kommentar
dueno Skrevet 9. mai 2006 Del Skrevet 9. mai 2006 engekri: Var det ikke speilrefleks kamera eller videokamera han spurte om? Lenke til kommentar
Treize Skrevet 10. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 10. mai 2006 ja takk begge deler. . Men d er kamera jeg har størst erfaring med. Så d er vel egentlig en speilrefleks kamera jeg har tenkt mest på. Lenke til kommentar
Øyvind L Skrevet 10. mai 2006 Del Skrevet 10. mai 2006 Jeg elsker å ta bilder og videoredigere. Jeg har en Sony DSC-P100 som jeg har brukt flittig i ca 1 år og forsvarets uoffisielle fotograf ettersom jeg tok med meg kameraet mitt i alle øvelser og i ulike sammenhenger (dimmitert nå). Og jeg har i tillegg filmet litt med en gammel Canon. Problemet er at både bildene og bildekvaliteten blir dårlig ved raske bevegelser, hvor motivene har tendens til å etterlate seg en stripe av sin eget motiv, (for de som kjønner hva jeg mener). Tenkte jeg skulle investere ca 5 - 8000kr på et digital speilrefleks eller en videokamera. lurte på om dere har noe forslag til en videokamera, hvor bildekvaliteten blir bra med brå bevegelser. Eller syns dere at jeg bør satse heller på en speilrefleks kamera? ps: jeg tar mye bilder av fotball triks og fra amatør kamper og jeg er en amatør fotograf. 6067383[/snapback] Er det ikke nok med en tråd om dette emnet ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå