Nikita Skrevet 4. oktober 2002 Del Skrevet 4. oktober 2002 Har kjøpt det :smile: Første problem jeg støttet på... Jeg har avinnstalert demoen, og innstallert full versjonen, men jeg kan ikke skru opp oppløsningen i spillet mer enn1024*768 32bit! Har GF4 Ti4600 kort... fatter ikke dette jeg :sad: Lenke til kommentar
mafiamann Skrevet 4. oktober 2002 Del Skrevet 4. oktober 2002 ingen problemer her.. hvor kjøpte du det hvor mye ? Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 4. oktober 2002 Del Skrevet 4. oktober 2002 Holder på å installere nå... Gleder meg en smule, jau. :smile: Lenke til kommentar
Nikita Skrevet 4. oktober 2002 Del Skrevet 4. oktober 2002 Quote: Den 2002-10-04 15:22, skrev mafiamann:ingen problemer her.. hvor kjøpte du det hvor mye ? Vel samme hvor jeg kjøpte det henne :smile: Men siden du spør, Spaceworld... Fant ut problemet, jeg må deaktivere nView. Med demo versjonen så gikk det bra og starte spillet i nView mode. Men ikke med full versjonen..rart.. Håper nvidia finner en ny metode for akrivering og deaktivering av nView moden sin... Lenke til kommentar
b-real Skrevet 7. oktober 2002 Del Skrevet 7. oktober 2002 Jeg fikk min versjon på Lørdagen (4.10)... Men jeg fatter ikke hvorfor platene skal ligge oppå hverandre...er det for å spare penger? Man ødelegger jo platene rimelig fort når man skal legge platene slik. Lenke til kommentar
Olethros Skrevet 8. oktober 2002 Del Skrevet 8. oktober 2002 Hvis du har et vanlig, CD-cover til overs (og hvis du har CD-brenner har du garantert det! :wink: ) kan du bare legge CD#1 oppi dette og la de to andre være i "DVD"-kassa på et mørkt og stille sted. Etter å ha installert spillet vil du bare trenge CD#1. [ Denne Melding var redigert av: Olethros på 2002-10-08 02:46 ] Lenke til kommentar
b-real Skrevet 8. oktober 2002 Del Skrevet 8. oktober 2002 Joda...men jeg syns det blir for tungvint...jeg spiller ut2k3 så mye at jeg lager en CloneCd-image ob ruker d-tool jeg :smile: Lenke til kommentar
Fnix Skrevet 10. oktober 2002 Del Skrevet 10. oktober 2002 Jeg har ågså kjøpt spillet. Men når jeg å noen andre skal spille LAN (de har ågså kjøpt spillet) får vi noe som "Corrupt Connection Detected". Jeg vet ikke helt hva dette problemet er men det går bra å spille enkelte ganger. Noen andre som har vært borti dette problemet ? UT2 rulz! Lenke til kommentar
b-real Skrevet 11. oktober 2002 Del Skrevet 11. oktober 2002 Quote: Fnix skrev (2002-10-10 17:12):Jeg har ågså kjøpt spillet. Men når jeg å noen andre skal spille LAN (de har ågså kjøpt spillet) får vi noe som "Corrupt Connection Detected". Jeg vet ikke helt hva dette problemet er men det går bra å spille enkelte ganger. Noen andre som har vært borti dette problemet ? UT2 rulz! Høres ut som nettverskproblemer...prøv å bytte på hvem som hoster gamet....og skjekk alt av plugger ol. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå