SkyMarshall Arts Skrevet 12. mai 2006 Del Skrevet 12. mai 2006 Ja denne likte jeg kjempegodt. Har godt på repeat her en god halvtime, deilig musikk når du er sliten etter en dag som jeg er akkurat nå. Kan ikke si noe negativt om noenting her faktisk. Masteringa var tydeligvis perfekt, for den er behagelig på alle måter. Kanskje ensformig, men den skifter tema såpass ofte at det ikke gjør noe. Veldig bra! Koser meg med den nå jeg iallefall! Lenke til kommentar
Kjekssjokolade Skrevet 13. mai 2006 Del Skrevet 13. mai 2006 kan du legge opp mere av musikken du har laget Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 15. mai 2006 Del Skrevet 15. mai 2006 Dette kan vel kjennetegnes som chillout. Litt mykere trommer kunne ha gjort den musikalske opplevelsen bedre, tror jeg. Det er meget god musikk å slappe av til, varme melodier som er repetive og myke instrumenter generelt. Min anbefaling: Skru ned volumet på padsene/strykerne som dukker opp mot slutten og trommene generelt, da utfyller låta mer av sin funksjon. Stå på! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå