Bornslip Skrevet 8. mai 2006 Del Skrevet 8. mai 2006 (endret) Ny låt på gang, chillout greier, litt inspirert av utsikten fra leiligheten min en sen sommerkveld Bare å sette seg tilbake og slappe av! Feedback er koselig Kinky Spinner - City Lights <--- Oppdatert 10/5-06 Endret 10. mai 2006 av Bornslip Lenke til kommentar
^fmj Skrevet 8. mai 2006 Del Skrevet 8. mai 2006 (endret) Hei Jeg er ikke noe fan av denne type musikk i utgangspunktet, ei har jeg heller noe noe greie på musikk utover det vanilige. Men det hørtes da helt kurant ut. Endret 8. mai 2006 av ^fmj Lenke til kommentar
Bornslip Skrevet 9. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 9. mai 2006 Hei Jeg er ikke noe fan av denne type musikk i utgangspunktet, ei har jeg heller noe noe greie på musikk utover det vanilige. Men det hørtes da helt kurant ut. 6067002[/snapback] Takk Nå er det vel ikke akkurat slik at man trenger å ha noe greie på musikk for å like det, men bra at du likte det du hørte Lenke til kommentar
Øssa Skrevet 9. mai 2006 Del Skrevet 9. mai 2006 (endret) Never mind Endret 9. mai 2006 av Øssa Lenke til kommentar
^fmj Skrevet 9. mai 2006 Del Skrevet 9. mai 2006 Hei Jeg er ikke noe fan av denne type musikk i utgangspunktet, ei har jeg heller noe noe greie på musikk utover det vanilige. Men det hørtes da helt kurant ut. 6067002[/snapback] Takk Nå er det vel ikke akkurat slik at man trenger å ha noe greie på musikk for å like det, men bra at du likte det du hørte 6068503[/snapback] Tenkte bare at siden jeg i utgangspunktet ikke liker den type musikk, blir jeg litt inhabil. Hadde jeg hatt mer kunnskap, kunne jeg sagt noe om oppbygning, tonevalg osv. Det jeg tenkte på. Lenke til kommentar
Daehli Skrevet 9. mai 2006 Del Skrevet 9. mai 2006 Jeg er like innhabil som fkj når det gjelder musikkstil, men her er hva jeg synes: Helhetlig var det greit nok, men det ble alt for monotont, du burde gjøre noe med den "bakgrunns-beaten" - for på en eller annen måte gi litt mer naturlig overganger (mellom toner enkelte steder) og oppbyggning mot noe(mot et høydepunkt jeg ikke fant). Hvis jeg ikke har missforstått så skal sånn type musikk være på en måte avslappende, frigjørende og oppkvikkende... Personlig ble jeg litt svimmel av den repeaten, men ellers ganske bra. Mvh. Mr. innhabil. Lenke til kommentar
Bornslip Skrevet 10. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 10. mai 2006 Jeg er like innhabil som fkj når det gjelder musikkstil, men her er hva jeg synes: Helhetlig var det greit nok, men det ble alt for monotont, du burde gjøre noe med den "bakgrunns-beaten" - for på en eller annen måte gi litt mer naturlig overganger (mellom toner enkelte steder) og oppbyggning mot noe(mot et høydepunkt jeg ikke fant). Hvis jeg ikke har missforstått så skal sånn type musikk være på en måte avslappende, frigjørende og oppkvikkende... Personlig ble jeg litt svimmel av den repeaten, men ellers ganske bra. Mvh. Mr. innhabil. 6072379[/snapback] Takk for kommentarene Dette er en låt in progress, så jeg har jobbet litt mer på den siden jeg la den ut, det høydepunktet du etterlyser er noe som jeg har jobbet med å lage nå, har lagt til piano, og litt flere strykere og sånt ettervert. Når du nevner mer naturlige overganger er jeg ikke helt sikker på hva du tenker på, men poenget med sånn musikk som dette er at det skal være så flytende som mulig, og at man bare skal kunne drømme seg bort til den. Jeg kommer til å poste et oppdatert eksemplar av låta ganske snart, stay tuned Lenke til kommentar
Bornslip Skrevet 10. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 10. mai 2006 Har lastet opp en oppdatert versjon av låta nå Lenke til kommentar
si_men Skrevet 10. mai 2006 Del Skrevet 10. mai 2006 Hehe....jeg husker sist du la ut sanger fikk fin feedback fra meg da mener jeg å huske Mener det samme nå, knallmusikk....veldig chill Lenke til kommentar
Bornslip Skrevet 10. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 10. mai 2006 Hehe....jeg husker sist du la ut sanger fikk fin feedback fra meg da mener jeg å huske Mener det samme nå, knallmusikk....veldig chill 6076856[/snapback] si_men jo, husker du fikk noen låter av meg ja Du sa de minte deg om Moby, hehe Bra du likte denne også Lenke til kommentar
Dr. Mobius Skrevet 10. mai 2006 Del Skrevet 10. mai 2006 Jeg synes det høres veldig bra ut. Nå er ikke dette min type musikk egentlig, men jeg liker den. Jeg tolker den som en "laid-back kjøretur over fjellet i fint vær". Lenke til kommentar
Daehli Skrevet 10. mai 2006 Del Skrevet 10. mai 2006 (endret) Hører på den nå, høres bra ut. Edit: mye bedre, det eneste jeg savner er en ørliten forandring i klangen på pianoet, litt mer sustain, men det er min mening. Godt jobbet Endret 10. mai 2006 av Daehli Lenke til kommentar
Bornslip Skrevet 10. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 10. mai 2006 Takk alle sammen for god feedback, skal jobbe litt mer på låta å prøve å få gjort den ordentlig ferdig, så legger jeg nok ut det endelige resultatet etterhvert Lenke til kommentar
ovinn Skrevet 10. mai 2006 Del Skrevet 10. mai 2006 Denne var jo ganske bra, eneste jeg savner er litt mykere beat, hvis den skal være avslappende Men du har absolutt potensiale til å lage sånne låter^^ Måtte lagre den på maskina da... Lenke til kommentar
Kjekssjokolade Skrevet 10. mai 2006 Del Skrevet 10. mai 2006 Dette er musikk jeg aldri bruker å høre på, men siden det er du som har laget den, gjorde jeg det Denne sangen roet meg faktsik ned, den var veldig avslappende å høre på, lag den ferdig og legg ut hele låten, hvist den ikke var ferdig, uansett, uten å ha noen kunskaper eller gleder(til vanlig) av slik musikk, må jeg si at jeg likte denne...høres ut som muikk som DJ Friendly på p3 bruker å spille Lenke til kommentar
Bornslip Skrevet 10. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 10. mai 2006 Dette er musikk jeg aldri bruker å høre på, men siden det er du som har laget den, gjorde jeg det Denne sangen roet meg faktsik ned, den var veldig avslappende å høre på, lag den ferdig og legg ut hele låten, hvist den ikke var ferdig, uansett, uten å ha noen kunskaper eller gleder(til vanlig) av slik musikk, må jeg si at jeg likte denne...høres ut som muikk som DJ Friendly på p3 bruker å spille 6079634[/snapback] Takk! Er en stor fan av DJ Friendly Er DJ selv også, men da spiller jeg noe hardere Kinkyspinner.com Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 12. mai 2006 Del Skrevet 12. mai 2006 Bornslip: Vi har en egen kateogori i forumet for musikkskaping. Jeg flytter tråden fra Off topic > Annet og dit. Håper det øker responsen på tråden din og gir flere godt kvalifiserte tilbakemeldinger Lenke til kommentar
msr Skrevet 12. mai 2006 Del Skrevet 12. mai 2006 Hei, er jo avslappende musikk:) Synes beaten var ganske stilig jeg.. :!: men mangler et høydepunkt, men etter som jeg skjønte, var den under prosess! Hva bruker du for å lage det? Du spiller det vel ikke inn selv? Lenke til kommentar
DilliMusic Skrevet 12. mai 2006 Del Skrevet 12. mai 2006 hmm. jeg syns den var deilig å høre på. fin bakgrunnsmusikk hvis du driver med noe. men syns trommene ble litt for høye i forhold til pad's og slikt Lenke til kommentar
DawnDusk Skrevet 12. mai 2006 Del Skrevet 12. mai 2006 Imponerende! Denne likte jeg meget godt - veldig avslappende.. fin rytme synes jeg også.. Som spurt ovenfor: Hvordan har du laget dette? Jeg har i noen måneder vurdert å starte med å lage lignende musikk du har her, men aldri tatt steget "fullt" ut... hadde vært veldig interessant å høre hva som har blitt gjort Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå