BlastyTrasty Skrevet 11. mai 2006 Del Skrevet 11. mai 2006 Funker helt fint her, selv om jeg er online. Koser meg veldig. Håper de går mer over på SIM kjøring, og mere bort ifra Arcade. Grafikken er så som så, bilene ser bra pene ut. Og landskapet er helt ok. Men det kan bli MYE bedre. Og det tror jeg også, med tanke på at det er BETA, og at det står postet at det ikke representerer det ferdige produktet. Tror dette blir bra. Lyden var btw noe av det BEDRE jeg har hørt. Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 11. mai 2006 Del Skrevet 11. mai 2006 Syns jeg ikke har Xbox 360 selv, for dette spillet ser ifølge trailerne svært bra ut. Jeg skal såkalrt ha dette spillet ikke først og remst pga grafikken, men pga gameplayet. Det å kjøre på en svær øy med tusenvis av andre spillere mens du stadig racer for å få bedr bilder og finere hus virker genial! I tillegg skal meg og en kompis race rundt på veiene sammen. Side om side i våre fancy bilder. Nå som det er kommet FF (Force Feedback)-ratt til Xbox 360 også er jo dette definitivt en fordel. Dersom jeg greier å skaffe meg jobb nå skal spillet at på til spilles på en stor fin HDTV. Er det mulighet for å ta noen screens eller foto som dere kan legge ut et sted. Jeg vil gjerne se hvordan spillet ser ut i virkeligheten da såkalte "ingame" screenshots ofte lyger. Er jo bare å se på PGR3 screenshotsene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå