Gå til innhold

Test Drive Demo = Trøbbel ?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er litt redd for atari etter floppen med Driver3, der de slang ut et uferdig spill, håper ikke det skjer med test drive...

etter omtrent 10min med leking i demoen ble jeg kasta tilbake til xbox hovedmenyen... ..det var litt kjipt..

Lenke til kommentar
Jeg opplever for første gang at 360'en min henger seg opp.. Dette har skjedd 4-5 ganger mens jeg har spilt TD demoen. Har andre det samme problemet ?

6066781[/snapback]

Jepp, henger seg her også, men det er kjent problem. Bare spill uten å signe inn på Live så går det bra, da spiller du i offline-modus, er i online-modus den klikker.

Endret av BTK
Lenke til kommentar

hm...ser folk er misfornøyd her. nå hadde jeg medium forventninger, fordi test drive serien har ikke vært no bra sia test drive 2.

men jeg synes selv at alle mine forventninger ble innfridd og vel så det. og jeg har bare en 50hz 29" triniton tv. riktignok kjører den 720 oppløsning (får svart skjerm dersom jeg går ned til 480 :hmm:)

men det er grei grafikk, veldig bra lyd på bilene, veldig fin vei, mye vei og mange fete biler.

systemet i huset ditt så også brukbart ut, selv om mesteparten var locka.

men det viktigste for meg var det at kjøringa er mer simulation enn arkade. de siste test drive spilla var jo så arkade som det var mulig å få, og enda litt til.

jeg skal garantert ha dette spillet.

Lenke til kommentar
Jeg er ikke misfornøyd, langt fra. Jeg digger det, men er helt uenig med deg i at kjøringen er nærmere sim enn arcade, jeg syns det er omvendt.

6067540[/snapback]

har du prøvd nfs, flatout og ikke minst de gamle test drive spilla? kan sikkert remse opp mange flere spill som er langt mer arkade.

jeg sier ikke at TDU er simulation fullt ut, som GTR og lignende, men det er mer simulation enn arkade, og ligger akkurat der jeg hadde håpa.

eneste jeg savner er skade på bilene. da hadde det blitt mye bedre når man skal begynne å kjøre mot små drittunger som bare kræsjer i deg hele tida.

Lenke til kommentar

Har ikke fått kjørt en meter jeg, maskinen fryser på 3-4 forskjellige steder hele tiden, kommer jeg forbi det ene stedet kan du banne på at det fryser ved neste.Lengste jeg har kommet er til loade skjermen etter "take this car for a ride" eller no sånt. Og ja, det er offline!!

Lenke til kommentar
Dette er vel ikke en endelig demo men mere en beta tror jeg

6070581[/snapback]

Ja, uansett kjempefin måte å prøve og imponere folk på. Får ikke akkurat mer lyst på dette spillet av den grunn, for å si det sånn.

Endret av bas
Lenke til kommentar

Jeg ble imponert.

Kjøreopplevelsen er er passe blanding av sim og arcade.

Lettkjørt, men fullt mulig å drite seg ut.

Går ann å ha det moro uten å måtte pugge bremsepunkter liksom.

Kommer til å kjøpe det.

Lenke til kommentar

He? Er dette samme Test Drive-serien som jeg spilte på begynnelsen av 90-tallet på Amiga? Test Drive 2 husker jeg, det hadde fantastisk grafikk for sin tid, og en gul Porsche og en rød Ferrari. Jadda. Flott motorlyd også.

Lenke til kommentar
He? Er dette samme Test Drive-serien som jeg spilte på begynnelsen av 90-tallet på Amiga? Test Drive 2 husker jeg, det hadde fantastisk grafikk for sin tid, og en gul Porsche og en rød Ferrari. Jadda. Flott motorlyd også.

6071770[/snapback]

faktisk så var det en sølv porsche 959 og en rød ferrari f40. hvis jeg ikke husker feil.

men som du sier, dette kunne like gjerne fått et helt annet navn enn test drive, de forrige spilla har absolut ingenting å stille opp med i forhold, og dette er sånn vi vil ha det.

bare de får luka ut feila og online problemene nå, samt kanskje fikse litt på grafikken, sitter med en følelse at diverse shiny detaljer ikke helt stemmer.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...