Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Anbefalte innlegg

Jeg vurderer å kjøpe meg en Opel Vectra 2.0, men en av hovedfaktorene for at jeg vil ha denne bilen er denne stylingen her:

01_03.jpg

01_02.jpg

Jeg ser at noen stylingprodukter har TüV- godkjenning, men det står ikke noe om det på denne stylingen (Eyecandy Racing)....

Så er spørsmålet mitt: Kan man style bilen sin slik, uten at vegvesenet går amok og tvinger meg til å ta alt av?

På forhånd takk for all hjelp!

Endret av paalbetten
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Mitt svar på det er at du kan ringe til biltilsynet å spørre. De kan som regel svare på om det er lovlig. Etterpå kan du fortelle oss hva de sa :)

Personlig så tror jeg ikke atr ett breddekit skal ha noe å si for godkjenning av bilen.

Lenke til kommentar

HALLO! Greit nok, stylingen var ikke helt min smak heller.

Men det er da for pokker ingen grunn til å begynne å slenge dritt!

Vist dere ikke har noe konstruktivt å komme med kan dere heller holde kjeft..!

Men til trådstartet må jeg si at jeg ikke vet ang. TÜW godkjenning på styling,

har aldri hørt om TÜW på styling før ei gang, men jeg er heller ikke veldig inn i det så.

Så for å få ett god svar på det, ville jeg ha sendt en mail til biltilsynet,

med godt formulerte spm, og bildene av det akuelle kitet.

Da det er sagt, så synes jeg også, som kremt her sier,

at det er feil fremgangsmåte å kjøpe bil på..

Men det er nå min mening bare.. Lykke til med bilkjøp!

Lenke til kommentar

Det var ikke noe stygt mot Paalbetten jeg var ute etter.. Jeg fortalte bare hva jeg syntes. Opel er en kjempe fin bil, å beklager at jeg ikke liker slik styling.

Lykke til med bilen.. :thumbup:

Endret av Zozzy
Lenke til kommentar

Vist bilen endrer lengde eller bredde etter stylinga er slengt på kan biltilsynet være litt smalsynte, om du sjønner hva jeg mener. Jeg ville printa ut noen bilder av vectraen med styling kit'et montert på en bil(slik det bilde du viser i posten) og stukket nedom biltilsynet og spurt etter deres mening og prøvd å få et "løfte" om at det ikke blir noe stress neste gang du kommer å viser bilen. :thumbup:

Syns det er utrolig barnslig oppførsel å begynne å slenge drit om body kit'e. Han spurte ikke om deres mening om kit'e.. Har dere så jævlig mye imot det så start en egen tråd om det og snakk drit der, spar oss for sånne irriterende kommentarer!

Endret av In5ErT
Lenke til kommentar

Vingen skal vere slik at den eventuelt ikke kan "fange" opp syklister. Altså når du ser den foranfra, skal den ikke stikke ut på sidene. Framme skal det ikke vere farlig for eventuell påkjøring. Ikke spiss liksom. Men gjør slik som In5ErT, ta noen bilder å få de til å se på det..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...