hans A Skrevet 4. oktober 2002 Del Skrevet 4. oktober 2002 Jeg har et kablemodem uten HUB. (Bare 1 utgang) Og jeg trenger å koble 2 maskiner til den. Det koster 100,- for å få tildelt 2 IP adresser. Bør jeg innstalere en HUB eller en svitch? Maskinene står på to forskjellige steder i huset. Det jeg er på jakt etter er en rimelig løsning som er problemfri. Dvs at begge maskinene får samme tilgang/hastighet på nettet.(Internett) Jeg har netverkskort i begge maskinene. Lenke til kommentar
Serqevx Skrevet 4. oktober 2002 Del Skrevet 4. oktober 2002 Det holder fint med en HUB :smile: Lenke til kommentar
hans A Skrevet 4. oktober 2002 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2002 Er det ikke bedre å bruke en switch? De er jo rimeligere enn HUB på 100Mbps. Feks 3COM Office Connect fra komplett.no til 643,- <font class=editedby>[ Denne Melding var redigert av: hans a på 2002-10-04 22:37 ]</font> [ Denne Melding var redigert av: hans a på 2002-10-04 22:39 ] Lenke til kommentar
DjSlayer Skrevet 4. oktober 2002 Del Skrevet 4. oktober 2002 3Com er et bra merke det så hvis du har lyst har du lov :smile: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå