Dragon Hunter Skrevet 8. mai 2006 Del Skrevet 8. mai 2006 (endret) The Simpsons er noe av det beste som går på TV, men hvilken episode er best? Mine favoritt-episoder er Missionary: Impossible (2000, BABF11), og Lisa's Pony (1991, 8F06) Grunnen til at jeg liker Missionary: Impossible, er at scenen der Homer får flere berømte PBS-karakterer etter seg (bl.a. Big Bird, Elmo, Teletubbies og Oscar the Grouch) er ubetalelig. Spesielt morsomt er det når Big Bird flyr ned i et smug som en ørn (han låter til og med som en), og når en søppeldunk med Oscar (som forøvrig bor i en søppeldunk), og Elmo blir kastet inn i kirken. Mer info om denne episoden: Homer ser en TV-serie på en engelsk TV-kanal, han liker serien, men den blir avbrutt fordi kanalen vil ha en donasjon på 10.000$, Homer ringer til kanalen, og sier han kan donere, men sier ikke noe om hva han heter, eller hva adressen er. De klarer å spore adressen via. telefonnummeret, og kort tid etter står de på døren. De følger Homer til banken, Homer forsøker å overbevise dem om at banken er stengt, selv om folk går ut og inn. Det viser seg at Homer ikke har pengene, og han får flere berømte PBS-karakterer etter seg. Blandt disse er: Teletubbiene, som skyter skudd med antennene, Big Bird, som flyr som en ørn ned i et smug, og flere andre. Homer løper inn i kirker, og roper "Sanctuary!", presten irriterer seg over at han lærte Homer det ordet, men går med på å hjelpe han. Homer kamufleres i en sekk og ligger i baksetet på prestens bil, presten klarer å overbevise PBS-massen om at sekken kun inneholder barnas brev til Gud, og at han skal kjøre dem på dynga. Homer blir kjørt til et fly, og fraktet til en øy, hvor han skal jobbe som misjonær. Grunnen til at jeg liker Lisa's Pony er at denne ganske enkelt er genial. Den har flere gullkorn (hovedsakelig fra Apu), samt en heftig drøm når Homer sovner bak rattet. Edit: Husk å begrunne hvorfor du liker akkurat de(n) episoden(e). Endret 8. mai 2006 av superseven Lenke til kommentar
krizkriz Skrevet 8. mai 2006 Del Skrevet 8. mai 2006 Jeg husker ikke hva den heter eller hvilken sesong det er. Men Homer begynner å røyke medisinsk marijuana fordi det er en kråke som hakker han i øyet ellernoe. Morsomt når han tar bilen til jobben og flyr bortover. En av de beste synes jeg. Lenke til kommentar
krizkriz Skrevet 8. mai 2006 Del Skrevet 8. mai 2006 Det er en gammel tråd da. Men der fant jeg hvertfall svar på det jeg lurte på på første side Lenke til kommentar
Battone Skrevet 9. mai 2006 Del Skrevet 9. mai 2006 (endret) trøtt og post i feil tråd... Endret 9. mai 2006 av Dre@m_Lord Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 9. mai 2006 Del Skrevet 9. mai 2006 Episoden hvor Simpsons-familien flytter til en naboby under vitnebeskyttelse er en av mine favoritter. Jeg husker dessverre ikke hvilken sesong den episoden var i. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå