Kasu Skrevet 8. mai 2006 Del Skrevet 8. mai 2006 Som emnetittelen sier hva egner seg best til spilling, er det mange spill som har støtte for 1680x1050? (Blant de jeg spiller; Oblivion, får vel egentlig ikke kjørt så høy oppløsning der uansett:p, CS:S, FEAR, BF2, HL2, CoD2) Lenke til kommentar
Paull Skrevet 9. mai 2006 Del Skrevet 9. mai 2006 Om du har en skjerm som støtter 1920x1200, så vil det jo være best og bruke så god oppløsning man klarer (dvs. 1920x1200). Men, det er jo også mest krevende for maskinen, så det er en avveining man nesten bør ta fra spill til spill. Selv bruker jeg 1680x1050 om spillet er relativt nytt, og lar skjermen ta seg av skaleringen. Er spillet litt mindre krevende, så tyner jeg opp på 1920x1200. Forøvrig kan du sjekke Widescreen gaming forum for info om hvilke spill som større WS-oppløsninger, evt. hvordan man kan hacke det til. Lenke til kommentar
eXa Skrevet 14. mai 2006 Del Skrevet 14. mai 2006 hva mener du med at skjermen tar seg av skaleringen? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå