Gå til innhold

Shaman changes og talent calc

Anbefalte innlegg

Helt riktig, - ingen av de går på hele raidet .... l2p .. eller iallefall å lese...

6067819[/snapback]

øøø. de går jo på hele raidet.. jah må buffe vær gruppe, men går ialefall på alle.

men shamans, kan kun den gruppen de er i uansett hvor mye de vil annet.

6067948[/snapback]

Så for å oppsummere: Den offensive hybridklassen shaman vil ha like gode buffs og defensive egenskaper som den defensive hybriden paladin, mens de attpåtil har imba dmgspells? Blir litt for mye av det gode her.

Husk når paladins whiner over at vi vil ha snares, og dmg osv. så får vi bare høre "roll shaman"... Vel, hvis dere vil ha muligheten til å buffe forskjellige personer i raidet med forskjellige buffs, "reroll paladin".

Patchen deres ser helt ok ut IMO, ikke så overpowered som jeg hadde frykta, men fortsatt en solid buff.

Spesielt det at dere ikke lengre mister våpenskill når dere respeccer er jo på tide. Helt utrolig at det ikke har blitt fiksa tidligere IMO. Det er jo ikke snakk om noe som avgjør en kamp eller lignende, rett og slett bare noe som er 100% slitsomt.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Poenget er vel at det ikke er shaman som lider av manglende buffs som klager, men alle de andre klassene som får det ditto vanskeligere i PvE raids. Jeg er ikke helt enig i at shaman er bedre i pvp en paladin heller. Jeg har jo bare erfaring fra shamaner i duell, mitt intrykk er at shaman/paladin er omtrent likestilt i pvp.

Lenke til kommentar

Som noen nevner her så er Shaman en offensive hybridclass. Så dere kan ikke forvente at dere skal bli like gode defensivt som paladins. Det ville rett og slett blitt for dumt. Ikke ser jeg helt problemet med å ha 8 shamans i et raid heller egentlig.

På alliance siden er alt over 3 paladins bortkasta. Trenger bare Kings, Salvation og Might/Wisdom. Så ikke kom å klag over at det er lite bruk for dere.

Men ok. Si det sånn da at shamans får paladins defensive egenskaper, så får vi paladins shamans offensive egenskaper. Er ikke meg i mot, men jeg vil tro det finnes 7 andre classes som ikke er like enige.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...