Gå til innhold

Shaman changes og talent calc


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Elemental helt syk. Enhancment mye bedre. Resto buffet og nerfet. Fjernet lesser healingwave? Ser liten grunn for å putte talents i resto nå dersom du er pvp.

6066688[/snapback]

 

Er vel bare byttet ut med "Healing Focus (5 points): Gives you a 70% chance to avoid interruption caused by damage while casting any healing spell"

 

Må si dette ser ut som bra forandringer, som nok vil hjelpe shaman mye i raids. Mindre threat på healing, billigere og bedre totemer som varer lenger. Eneste jeg har noe å utsette på, er at de burde fjerne windwall og stoneskin totem helt, og gi noe som er nyttig i stedet.

Endret av likferd
Lenke til kommentar

Kan noen si GG mages? Shamans får en flott blue tråd som gir all info om shaman review'en, mens mages får en talent shuffle via en tredje part (IGN).

 

Hvis du er shaman og sier denne review'en var noe annet enn en über buff (iallefall i pvp) så bør dere seriøst slutte å spille ;) Hvem bryr seg om WF ap bonus blir litte grann redusert, når imp WF er flyttet opp, og gir 40% mer ap. Og +10% mer dmg på melee? 10% redusert skade fra spells? Takk gud for at jeg er horde sier jeg bare...

Lenke til kommentar
på magen min fikk jeg ikke stealth, fly og 100% increased walk / run speed buyable hos trainer... faen jeg er missfornøyd jeg...

 

 

 

dust.

6067603[/snapback]

Vell, nå skal du sammenligne shamans med paladins da, og der går mange av de forskjellige buffene på hele raidet...

 

 

 

 

Dust kan du være selv

Lenke til kommentar

Elemental Mastery will now reduce the mana cost of the next spell by 100%, in addition to giving your next Fire, Frost or Nature spell a 100% critical strike chance. Also, the cooldown has been reduced to 3 minutes, from 5.

 

Amagawd, har dere shamans litt fint +dmg gear så får dere det veldig fint hvert 3 minutt :) vel, go go mage^^

Lenke til kommentar

Var det ikke slik at shamans var helt ok, alle andre klasser var bare ikke balansert enda?

Dette er ikke talent review, dette er buff fra ende til annen.

Healing Way (3 point): Healing Wave spells cast on the target cause an effect that increases the effectiveness of any Healing Wave spell cast on that target by 6% for 15 seconds. This effect will stack of to three times.
Den er vel nice for raids? Uten å regne på det vil jeg tippe det tilsvarer BoL om den holdes oppe på 18%.

Noe tull der også da, som

Deeper into the tree, at tier 5 you'll notice another new talent -- Elemental Devastation. For three points, your offensive spell crits will increase your chance to get a critical strike with melee attacks by 9% for 10 seconds.
Den virker jo brukbar liksom.
Lenke til kommentar

Skal ikke klage på det de faktisk bytta, tho jeg er overasket at de ikke nerfa elemental til en viss grad, det morsomme er jo at de har buffa absolutt alt bortsett fra AP bonusen på WF som du får igjen fra talenten som er økt med 18%.

 

Men som sagt, det hjelper ikke på det faktumet at en pala er fortsatt 3 ganger bedre når det kommer til support, alt dette hjalp på var mana cost på totems etc, men ikke på det faktumet at horde må vell ha rundt 16 shamans i et raid for å gi alle totems som er mulig i motsetning til 5 (4?) palas.

 

Tho creds til blizzard for å ha fiksa restor treet og alt det der, men jeg kunne lett ofret det for classtotems eller whatever som kunne ha "fiksa" det.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...