Gå til innhold

TES: Problem med main quest...


Anbefalte innlegg

Har kommet et kute stykke på main questen nå. Har fått tilbake amuletten og er nå i Imperial City for å hjelpe Martin med å tenne "Dragonfires". Plutselig kommer det en mann og han sier at det er masse folk som har kommet til byen osv. osv.

 

Det jeg lurer på hva skal jeg gjøre etter at han svære kjempen kommer inn (husker ikke navnet på han). Det er så sinsykt mange folk overalt så jeg klarer ikke å finne none utvei uten at de er oppe i meg hele tiden.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Bare løp inn i tempelet ja, Martin kommer bak deg :]

6081791[/snapback]

 

Er ferdig med main questen nå. Mangler bare en del small quest så er jeg ferdig med spillet :w00t: (hvis du kan si at du er ferdig da) :tease:

 

Lurer på en ting.

Er det mulig å nå toppen i alle guildene og dark brotherhood på samme tid? Eller blir det krangling da? Har allerede nådd toppen i Fighters Guild. Holder på med Mages å Thiefs pluss Dark Brotherhood...

Lenke til kommentar
Bare løp inn i tempelet ja, Martin kommer bak deg :]

6081791[/snapback]

 

Er ferdig med main questen nå. Mangler bare en del small quest så er jeg ferdig med spillet :w00t: (hvis du kan si at du er ferdig da) :tease:

 

Lurer på en ting.

Er det mulig å nå toppen i alle guildene og dark brotherhood på samme tid? Eller blir det krangling da? Har allerede nådd toppen i Fighters Guild. Holder på med Mages å Thiefs pluss Dark Brotherhood...

6085100[/snapback]

Fullt mulig det ja, siden jeg er det i både Dark Brotherhood, Mages Guild, Thieves Guild og Fighters Guild.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...