tKila Skrevet 8. mai 2006 Del Skrevet 8. mai 2006 (endret) Kan noen bekrefte/avkrefte om man kan benytte USB minne brikke i bilstereo av typen med USB tilkobling? ..og funker dette evt. bra? Er det evt. noe begrensinger på minnestørrelsen på USB minnet? Endret 8. mai 2006 av tKila Lenke til kommentar
okasin Skrevet 9. mai 2006 Del Skrevet 9. mai 2006 Kan noen bekrefte/avkrefte om man kan benytte USB minne brikke i bilstereo av typen med USB tilkobling? ..og funker dette evt. bra? Er det evt. noe begrensinger på minnestørrelsen på USB minnet? 6065891[/snapback] Det er flere og fler bilspillere som kommer med usb i front av spilleren.. om det er det du mener.. Lenke til kommentar
tKila Skrevet 9. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 9. mai 2006 Kan noen bekrefte/avkrefte om man kan benytte USB minne brikke i bilstereo av typen med USB tilkobling? ..og funker dette evt. bra? Er det evt. noe begrensinger på minnestørrelsen på USB minnet? 6065891[/snapback] Det er flere og fler bilspillere som kommer med usb i front av spilleren.. om det er det du mener.. 6067147[/snapback] Ja. det har jeg skjønnt, og det virker fornuftig. MEN vil det si at jeg kan dytte inne en 2Gig USB memory stick og spille av mp3 fra den? Lenke til kommentar
JimRamse Skrevet 9. mai 2006 Del Skrevet 9. mai 2006 tKila: Jepp, det kan du 6067821[/snapback] Kjekt å vite. Har lurt på dette selv en stund. Genialt når man skal ut på sjøen å ha noen kalde om sommeren Lenke til kommentar
tKila Skrevet 9. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 9. mai 2006 tKila: Jepp, det kan du 6067821[/snapback] Helt konge. Takk for svar. Har minnebrikken, mangler stereoen. Lenke til kommentar
PantZman Skrevet 7. august 2008 Del Skrevet 7. august 2008 Utrolig gammel tråd, men den omfavner nesten samme emnet. So here goes: Hvor stor USB stick kan benyttes i bilstereo? 4GiB, 8GiB, 16GiB? Lenke til kommentar
Danielbv Skrevet 8. august 2008 Del Skrevet 8. august 2008 Jeg har en Sony CDX-GT420U i min bil. Og i den så bruker jeg fortiden en Lexar 8gig USB-stick Lenke til kommentar
PantZman Skrevet 9. august 2008 Del Skrevet 9. august 2008 Takk for infoen. Bestilte meg en 16GiB minnepenn på tirsdag. Koster jo ikke mange kronene Får en Pioneer DEH-P700BT iløpet av neste uke. Får du laget mapper du kan bla igjennom på minnepennen din og finner spilleren undermappene med musikk? Lenke til kommentar
Danielbv Skrevet 9. august 2008 Del Skrevet 9. august 2008 Man kan lage mapper på minnepennen ja... Da kan man bla seg til den "rette" mappa, man vil høre musikk fra.. :!: Lenke til kommentar
PantZman Skrevet 9. august 2008 Del Skrevet 9. august 2008 Godt å høre. Da slipper jeg forhåpentligvis en haug med MP3-CDer i bilen. Lenke til kommentar
magkarl Skrevet 19. august 2008 Del Skrevet 19. august 2008 Takk for infoen. Bestilte meg en 16GiB minnepenn på tirsdag. Koster jo ikke mange kronene Får en Pioneer DEH-P700BT iløpet av neste uke. Får du laget mapper du kan bla igjennom på minnepennen din og finner spilleren undermappene med musikk? Hvor kjøpte du den spilleren fra? Var den dyr? Lenke til kommentar
PantZman Skrevet 19. august 2008 Del Skrevet 19. august 2008 Betalte 3000,- hos Eltek Fungerer utmerket med 16GiB Apacer AH320 minnepenn. Lenke til kommentar
KHE Skrevet 27. august 2008 Del Skrevet 27. august 2008 Utrolig gammel tråd, men den omfavner nesten samme emnet. So here goes: Hvor stor USB stick kan benyttes i bilstereo? 4GiB, 8GiB, 16GiB? Noen som har prøvd å koble til en 2,5" USB disk rett i spilleren? Funker dette er jeg redd jeg må begynne å bygge litt anlegg igjen... Lenke til kommentar
glennib Skrevet 28. august 2008 Del Skrevet 28. august 2008 Funker ikke hos meg.. Har en 160 gig harddisk. Har sikkert noe med at man må ha egne drivere. Eller at de tar for mye strøm. USB-flash funker, da:) Lenke til kommentar
standby Skrevet 29. august 2008 Del Skrevet 29. august 2008 Jeg har en Sony CDX-GT420U i min bil. Og i den så bruker jeg fortiden en Lexar 8gig USB-stick å, så kult! jeg har akkurat bestilt den stereo'n i går!! skal bytte ut standard-spilleren i en 2003 passat. er ikke ute etter noe med mest mulig trøkk i, men greit at det er minst like god kvalitet som i den som var der fra før. er du fornøyd med den? ser at den har fått bra omtale på alatest.no Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 29. august 2008 Del Skrevet 29. august 2008 (endret) Noen som har prøvd å koble til en 2,5" USB disk rett i spilleren? Funker ikke hos meg.. Har en 160 gig harddisk. Har sikkert noe med at man må ha egne drivere. Eller at de tar for mye strøm. USB-flash funker, da:) Det skal gå om filsystemet er FAT32. Om den har NTFS som filsystem blir det ikke leselig Endret 29. august 2008 av PepsiCo Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå