shizz kebab Skrevet 8. mai 2006 Del Skrevet 8. mai 2006 Hei. Har tenkt å skaffe meg litt kjøling på PC'en nå, og lurte på om noen kunne tipse om en stillegående vifte som kjøler bra? Lenke til kommentar
SSS Skrevet 8. mai 2006 Del Skrevet 8. mai 2006 Er det kabinettvifter du mener? Hvilken størrelse? Lenke til kommentar
Kjekssjokolade Skrevet 8. mai 2006 Del Skrevet 8. mai 2006 papst skal vel ha god kvalitet og stille vifter Lenke til kommentar
shizz kebab Skrevet 9. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 9. mai 2006 Kabinettvifte ja. Pc'en er alltid skitvarm. Men, heh. Jeg vet ikke hvilken størrelse.. Lenke til kommentar
Kjekssjokolade Skrevet 9. mai 2006 Del Skrevet 9. mai 2006 hvilket kabinett har du? Lenke til kommentar
jossy Skrevet 12. mai 2006 Del Skrevet 12. mai 2006 (endret) i dag bruker jeg de viftene jeg fikk med thermaltake kabinettet mitt, jeg blir ganske gal i hodet av det bråket. sitter du å gamer ut på natta, blir du så svimmel til slutt av det bråket at du holder på å besvime til slutt kunne også hatt noen tips anyway, jeg har sett rundt på komplett.no, endte opp med å bestille en vifte styring, så det jeg annbefaler, er å kjøpe noen skikkelig hardcore vifter som bråker sånn som mine, som du kan stille ned og opp som det passer deg EDIT: det kan bli litt dyrt da vifter + viftestyring kommer fort opp rundt 500. lappen... men har du penger så er nok det ikke noe problem Endret 12. mai 2006 av jossy Lenke til kommentar
jossy Skrevet 12. mai 2006 Del Skrevet 12. mai 2006 hvilket kabinett har du? 6069334[/snapback] bare se hvilket merke / type kabinett, så går du inn på hjemmesiden til de som har lagt kabinettet (søk på google), og se etter noe som ligner mest på ditt Lenke til kommentar
Håkki Skrevet 12. mai 2006 Del Skrevet 12. mai 2006 Eller enda enklere: åpne kabinettet, ta et måle bånn og mål hvor hviften skal være. Hvor stor avstand er det mellom skruefestene... horsontalt eller vertikalt, det er det samme. er det 80mm, 92mm eller 120mm? Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 13. mai 2006 Del Skrevet 13. mai 2006 i dag bruker jeg de viftene jeg fikk med thermaltake kabinettet mitt, jeg blir ganske gal i hodet av det bråket. sitter du å gamer ut på natta, blir du så svimmel til slutt av det bråket at du holder på å besvime til slutt kunne også hatt noen tips anyway, jeg har sett rundt på komplett.no, endte opp med å bestille en vifte styring, så det jeg annbefaler, er å kjøpe noen skikkelig hardcore vifter som bråker sånn som mine, som du kan stille ned og opp som det passer deg EDIT: det kan bli litt dyrt da vifter + viftestyring kommer fort opp rundt 500. lappen... men har du penger så er nok det ikke noe problem 6087058[/snapback] Jeg ville heller kjøpt SilenX(!), MIST eller Papst og få vifter som er effektive og støysvake Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 13. mai 2006 Del Skrevet 13. mai 2006 Er selv veldig fornøyd med SilenX, men er noe dyre da.. Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 13. mai 2006 Del Skrevet 13. mai 2006 Jeg har 1x 120mm "14"dB på min Ninja + det kommer 2x 120 11dB i kabinettet snart. Jeg er fornøyd med 14dB'n. Må bare skru ned hastigheten bitte litt. Den flytter på så mye luft at luften lager lyd ;D Lenke til kommentar
SideburnsKongen Skrevet 13. mai 2006 Del Skrevet 13. mai 2006 North - q viftene fra komplett er veldig stille også er de pene.. Mist er også stille.. Lenke til kommentar
shizz kebab Skrevet 16. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 16. mai 2006 Har denne pc'en, med samme kabinettet. http://h10010.www1.hp.com/wwpc/no/no/ho/WF...0-33561415.html Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå