Gå til innhold

Stillegående vifte som kjøler bra?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

:hmm: i dag bruker jeg de viftene jeg fikk med thermaltake kabinettet mitt, jeg blir ganske gal i hodet av det bråket. sitter du å gamer ut på natta, blir du så svimmel til slutt av det bråket at du holder på å besvime til slutt :roll:

kunne også hatt noen tips :no:

anyway, jeg har sett rundt på komplett.no, endte opp med å bestille en vifte styring, så det jeg annbefaler, er å kjøpe noen skikkelig hardcore vifter som bråker sånn som mine, som du kan stille ned og opp som det passer deg :thumbup:

EDIT: det kan bli litt dyrt da ;)

vifter + viftestyring kommer fort opp rundt 500. lappen... men har du penger så er nok det ikke noe problem :cool:

Endret av jossy
Lenke til kommentar
hvilket kabinett har du?

6069334[/snapback]

bare se hvilket merke / type kabinett, så går du inn på hjemmesiden til de som har lagt kabinettet (søk på google), og se etter noe som ligner mest på ditt :p

Lenke til kommentar
:hmm:  i dag bruker jeg de viftene jeg fikk med thermaltake kabinettet mitt, jeg blir ganske gal i hodet av det bråket. sitter du å gamer ut på natta, blir du så svimmel til slutt av det bråket at du holder på å besvime til slutt  :roll:

kunne også hatt noen tips  :no:

anyway, jeg har sett rundt på komplett.no, endte opp  med å bestille en vifte styring, så det jeg annbefaler, er å kjøpe noen skikkelig hardcore vifter som bråker sånn som mine, som du kan stille ned og opp som det passer deg  :thumbup:

EDIT: det kan bli litt dyrt da  ;)

vifter + viftestyring kommer fort opp rundt 500. lappen... men har du penger så er nok det ikke noe problem  :cool:

6087058[/snapback]

Jeg ville heller kjøpt SilenX(!), MIST eller Papst og få vifter som er effektive og støysvake ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...