Complexity Skrevet 8. mai 2006 Del Skrevet 8. mai 2006 hey, klarte nettop å prestere å knuse skjermen på min k500i på trampoline, og siden jeg ikke har noen bra annen telefon å bruke (bruker 3510i nå) så lurer jeg på om ett k700i display vil virke på den?? får skaffet en defekt k700i med intakt display, så bare lurer telefonen funker helt fint fordet om displayet er knust, men ser ikke noe da noen som vet? mvh. Complexity Lenke til kommentar
Heia Skrevet 8. mai 2006 Del Skrevet 8. mai 2006 Samme tilkobling, og du vil få bilde på skjermen, men pga forskjellige lengde på flexkabelen så kan de ikke brukes om hverandre.. Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 8. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 8. mai 2006 (endret) Samme tilkobling, og du vil få bilde på skjermen, men pga forskjellige lengde på flexkabelen så kan de ikke brukes om hverandre.. 6065994[/snapback] erhm.. hæ? Samme tilkobling, og du vil få bilde på skjermen.. yppelig men pga forskjellige lengde på flexkabelen så kan de ikke brukes om hverandre wtf? du sa jo nettop at d funka? Endret 9. mai 2006 av complexity Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 9. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 9. mai 2006 Gledelig nyhet, får kjøpt en k500i med fungerende diplay for 20,- Får lage en ny tråd når jeg skal bytte da Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå