T homas Skrevet 8. mai 2006 Del Skrevet 8. mai 2006 Nå har jeg satt opp et oppsett som jeg har lyst til og kjøpe meg men er usikker på om de passer sammen Oppsett. og er det noen store "oppdateringer" jeg bør vente på? Lenke til kommentar
-Alex- Skrevet 8. mai 2006 Del Skrevet 8. mai 2006 Ser ihvertfall ut til å passe fint det der Lenke til kommentar
pizzafordi Skrevet 8. mai 2006 Del Skrevet 8. mai 2006 wd blir 70 grader, muligens mer uten vifte samt det blir varmere, har 120mm vifte foran. Lenke til kommentar
T homas Skrevet 9. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 9. mai 2006 (endret) så du mener at jeg bør bytte ut WD med hvilken hdd? Edit: Nå har jeg byttet den ut med Hitachi Deskstar T7K250 ettersom den "vant" denne testen Endret 9. mai 2006 av T homas Lenke til kommentar
roffan Skrevet 9. mai 2006 Del Skrevet 9. mai 2006 Bytt ut Harddisken med en fra Samsung, den ligger på rundt 20 grader lavere enn WD Lenke til kommentar
EirikLF Skrevet 9. mai 2006 Del Skrevet 9. mai 2006 (endret) Flott oppsett dette! Alt passer fint, og er gode deler. Eneste er at du kanskje skal slenge på en DVI kabel. Det står nemlig at det ikke følger med i HW.no sin test. det gir litt bedre bilde. Ingen store oppdateringer verdt å vente på tror jeg. Men husk på at skjermkortet ikke støtter direct x 10, sånne skjermkort kommer på høsten engang. Endret 9. mai 2006 av watercool:) Lenke til kommentar
T homas Skrevet 9. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 9. mai 2006 (endret) Har hørt om am2 hva er dette og er det noe og vente på? Det blir jo ikke så veldig mye spilling på sommeren i forhold til vinteren er veldig usikker på prossesor kjøleren noen som har noen tips? Endret 10. mai 2006 av T homas Lenke til kommentar
T homas Skrevet 11. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 11. mai 2006 INgen som har noen tips om prossesor kjøleren og om det kommer noen store nyheter utover?? Lenke til kommentar
T homas Skrevet 13. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 13. mai 2006 ingen som hvet om det kommer noen strore nyheter jeg bør vente på? Lenke til kommentar
FalcoN200285 Skrevet 13. mai 2006 Del Skrevet 13. mai 2006 ingen som hvet om det kommer noen strore nyheter jeg bør vente på? 6093876[/snapback] det kommer alltid noe nytt så det er jo egentlig ingen vits å vente! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå