mbjornen Skrevet 8. mai 2006 Del Skrevet 8. mai 2006 Hei Jeg kjøpte en ny intern DVD brenner fra liteon, den fikk jeg ikke til å virke så jeg byttet den inn og fikk pengene tilbake. jeg kjøpte deretter en ny dvd brenner fra sony som heter DW-Q28A, den får jeg heller ikke til å virke, så jeg antar at det er en innstilling i min PC som ikke er kompatibel med DVD brennere. Problemet er at DVD brenneren ikke vil skrive til DVD-RW (jeg har ikke prøvd andre formater) jeg bruker NERO 6, og det går greit å legge til filer, men etter noen minutter så kommer det en feilmelding som sier "communication failure" og brenningen stopper. Jeg har prøvd å bruke et annet brennerprogram men samme feilen oppstår der. DVD brenner ser ut til å virke normalt i device manager (ingen feilmeldinger) Jeg kan lese fra CD og DVD på denne dvd brennerer. maskinen er nylig defragmentert uten at det hjalp. jeg har forsøkt å skru av og på settin for PIO onlu og DMA uten t det heller hjalp. er det noen her som kan gi noen tips eller har vært ute for noe lignende så setter jeg pris på all hjelp. Mads AMD athlon 64 2800 512mb ram 40+120GB disker IBM og WD win XP pro 2002 SP1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå