chipmann Skrevet 8. mai 2006 Del Skrevet 8. mai 2006 hei! Nå har jeg og faren min bestemt oss for å begi oss utfor et eller annet prosjekt i fritiden vår. Men hva? Har noen noen ideer om hva vi kan gjøre? Det hadde vært gøy å gjøre noe som har med lodding å gjøre, men det må ikke inneholde noe særlig data (bortsett fra å skaffe informasjon på internett). Jeg antar at faren min sikkert liker noe som har litt med mekanikk å gjøre. Noen ideer? Lenke til kommentar
krizkriz Skrevet 8. mai 2006 Del Skrevet 8. mai 2006 Kjøpe et gammelt rustholk av en bil og pusse den opp? Bake verdens største kake Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 8. mai 2006 Del Skrevet 8. mai 2006 Bygge båt. Pusse opp båt/bil/fly. Lenke til kommentar
Lineplx Skrevet 8. mai 2006 Del Skrevet 8. mai 2006 Dere kan drive med noe modell bygging, eller finne en felles aktivitet som jakt eller fiske MvH only me Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 8. mai 2006 Del Skrevet 8. mai 2006 dere kan jo lage ett innvikla kabinett? ett som er vanskelig å lage? Lenke til kommentar
SKAÐI Skrevet 8. mai 2006 Del Skrevet 8. mai 2006 Begynn med noe fjernstyrt, bil/båt/fly/seilfly.. Hvis dere liker å sitte å pussle sammen Lenke til kommentar
sigurd90 Skrevet 8. mai 2006 Del Skrevet 8. mai 2006 Kjøp en gammel båt og puss opp! Har jeg og pappa gjort, snart ferdig nå. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+987123897 Skrevet 8. mai 2006 Del Skrevet 8. mai 2006 Lage olabil av gressklippermotor? Eller er du litt for gammel for det? Lenke til kommentar
Arne_F Skrevet 8. mai 2006 Del Skrevet 8. mai 2006 Ikke alle har råd til å kjøpe båt eller jolle. Lenke til kommentar
Snillingen Skrevet 8. mai 2006 Del Skrevet 8. mai 2006 Det er derfor fly ble foreslått Lenke til kommentar
Even. Skrevet 8. mai 2006 Del Skrevet 8. mai 2006 Å pusse opp et fly er vel ikke noe hvem som helst kan begi seg ut på? Jeg vil tro, uten å vite sikkert, at et fly som skal sveve noen tusen meter over bakken gjerne krever fagfolk. Det er vel regler for slikt? Det er liksom ikke noe man bare drar med hjem i grasjen og snekrer på en gang iblant, man må vite hva man gjør. Kjøpe en gammel vetranbil, skru den fra hverandre og pusse den opp er vel en fin idè? Lenke til kommentar
Smooth Ceiling Skrevet 8. mai 2006 Del Skrevet 8. mai 2006 Dra på fisketurer sammen, alltid koselig Fluebinding, lage sluker m.m. Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 8. mai 2006 Del Skrevet 8. mai 2006 om sommeren og høsten pleier jeg og faren min å spille golf sammen en gang i uken (minst)....... Lenke til kommentar
chipmann Skrevet 9. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 9. mai 2006 Å pusse opp et fly er vel ikke noe hvem som helst kan begi seg ut på? Jeg vil tro, uten å vite sikkert, at et fly som skal sveve noen tusen meter over bakken gjerne krever fagfolk. Det er vel regler for slikt? Det er liksom ikke noe man bare drar med hjem i grasjen og snekrer på en gang iblant, man må vite hva man gjør. Kjøpe en gammel vetranbil, skru den fra hverandre og pusse den opp er vel en fin idè? 6066631[/snapback] Faren min er pilot så han kan da det meste. Han hadde et fly før, men solgte det ettersom han ikke brukte det så ofte. Etter en stund gikk sertfikatet hans for småfly (5 passasjerer) ut. Nå har vi fått en til hytte hvor det bare er noen kilometer til en flyrullebane der det aldri letter eller lander fly. Derfor skal nok pappa ha tilbake sertfikatet snart og om han ikke kjøper et fly, så kanskje han leier et. r mer lyst til å bygge noe tøft der vi kanskje må måle skære opp og slike ting. Vi kom fram til ideen om kanskje å kjøpe en xbox for så montere innholdet i en ny box som vi lager selv og sveiser sammen. Men bare fortsett å strømme på med forslag. Lenke til kommentar
chipmann Skrevet 9. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 9. mai 2006 Lage olabil av gressklippermotor? Eller er du litt for gammel for det? 6065813[/snapback] Neida! Er 13 år så det kunne blitt morro :!: Lenke til kommentar
BeFs Skrevet 9. mai 2006 Del Skrevet 9. mai 2006 Pusse opp bil er vel klassikeren blandt far og sønn -aktiviteter. Jeg og pappa bygde en garasje sammen Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 9. mai 2006 Del Skrevet 9. mai 2006 Lage olabil av gressklippermotor? Eller er du litt for gammel for det? 6065813[/snapback] Neida! Er 13 år så det kunne blitt morro :!: 6067689[/snapback] Hva med å trimme den motoren dere allerede har i gresssklipperen ? Lenke til kommentar
chipmann Skrevet 9. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 9. mai 2006 Nå har jeg hørt ideer med biler, båter og fly. greit... Har noen noen ideer om andre prosjekter som vi kunne ha gjort. Tenkte litt på å lage en ny box til min xbox. Noen ideer om andre ting vi kan gjøre? Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 9. mai 2006 Del Skrevet 9. mai 2006 Skjere ut ett pc kabinett i tre Lenke til kommentar
chipmann Skrevet 9. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 9. mai 2006 hva er et pc kabinett? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå