NikkoDee Skrevet 8. mai 2006 Del Skrevet 8. mai 2006 Hørt litt om det. Jeg vet det er noe med nye spill som kommer eller noe sant! Men er det alt?? Takk for alle svar Lenke til kommentar
Sponis Skrevet 8. mai 2006 Del Skrevet 8. mai 2006 E3 er en stor spillmesse i LA der en haug med spillutviklere og utgivere samler seg for å snakke om kommende spill og planer til fremmøtte journalister. Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 8. mai 2006 Del Skrevet 8. mai 2006 E3 står forresten for "Electronic Entertainment Expo", om jeg ikke tar feil. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t9DveYkZ Skrevet 8. mai 2006 Del Skrevet 8. mai 2006 http://en.wikipedia.org/wiki/E3 Lenke til kommentar
redsword Skrevet 9. mai 2006 Del Skrevet 9. mai 2006 (endret) får vi se film eller noe sånt fra messen da? jeg husker de viste litt på spillmagasinet i fjor. men nå er spillmagasinet på tv2 zebra å det har vi ikke så jeg vil vite om jeg kan se noe på nett. Endret 9. mai 2006 av redsword Lenke til kommentar
Doogle Skrevet 9. mai 2006 Del Skrevet 9. mai 2006 Gamespot for eksempel (www.gamespot.com) har dekning av presentasjonene til alle de '3 store' (Sony, Microsoft og Nintendo). Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 9. mai 2006 Del Skrevet 9. mai 2006 Det kommer garantert massevis av info, bilder og filmer over hele nettet både mens E3 foregår og etterpå. Det kan godt hende vi får en del godbiter her på Gamer også. Lenke til kommentar
JulianR Skrevet 9. mai 2006 Del Skrevet 9. mai 2006 Og har du Xbox 360 og internett, så kan du laste ned trailere og demoer fra "marketplace" Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 9. juni 2023 Del Skrevet 9. juni 2023 Nå er det "E3" igjen, på en måte. 1 1 Lenke til kommentar
RRhoads Skrevet 9. juni 2023 Del Skrevet 9. juni 2023 TheDarkSycamore - SCM skrev (4 timer siden): Nå er det "E3" igjen, på en måte. 17 års bump 🥳🥳 1 1 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 9. juni 2023 Del Skrevet 9. juni 2023 RRhoads skrev (3 timer siden): 17 års bump 🥳🥳 Det finnes fremdeles folk som ikke vet hva E3 er, så hvorfor ikke. 🤗 Så lenge jeg ikke henter for ofte opp over 10 år gammle trådet. Så skal det gå greit. 😃 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå