Henrik C Skrevet 10. mai 2006 Del Skrevet 10. mai 2006 Iskald Ekstra Lett er dritdigg når du kommer hjem fra skolen. Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 10. mai 2006 Del Skrevet 10. mai 2006 Problemet er vel egentlig mest at melkens sunnhetseffekt er kraftig overdrevet. Min generasjon har fått det inn med morsmelka (!) at melk er det sunneste i hele verden, men det har i det siste begynt å gå opp for folk at det ikke er så fantastisk likevel. Jeg drikker nesten ikke melk lenger, men drakk store mengder da jeg var liten. En annen grunn til å holde seg unna melk er at man blir bedre likt i Asia, siden befolkningen ikke rører kumelk, og av den grunn synes vestlige melkedrikkere lukter surt. Melk er dessuten ikke en drikk, men heller mat, all den tid kroppen bruker mer væske på å fordøye melk enn melken gir. Lenke til kommentar
:utakt Skrevet 10. mai 2006 Del Skrevet 10. mai 2006 Melk er digg! Men for to år siden begynte plutselig magen å protestere mot melkeinntak, får helt sinnssykt vondt i magen av det nå. Kjipern.. Lenke til kommentar
Nenro Skrevet 13. september 2008 Del Skrevet 13. september 2008 Spiser brokkoli og drikker kaffe. Satser på at det dekker kalsiumbehovet. Er melk sunt på andre måter? Har forresten hørt at kroppen ikke tar opp kalsium om den ikke får sollys. Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 14. september 2008 Del Skrevet 14. september 2008 Melk er bra for slanking. Kalsium i melk binder seg med fettet når man spiser slik at kroppen ikke tar til seg like mye fett. Så et glass melk med hamburgeren er bedre enn et glass vann. Men alt med måte. Man kan jo evt. erstatte melk med kalsiumtilskudd så slipper man de ekstra karbohydratene. http://www.dinside.no/php/art.php?id=352166 http://www.slankenett.no/artikler/art.php?id=58 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå