huf Skrevet 4. oktober 2002 Del Skrevet 4. oktober 2002 verken cdrommen eller brenneren in klarer å boote fra noen cder under oppstart, hva kan jeg gjøre med dette? P.S. Har letet etter en instilling i BIOsen, men uten å ha funnet noe. Skjekk sign for hardware. Lenke til kommentar
LOZER Skrevet 4. oktober 2002 Del Skrevet 4. oktober 2002 Kan det være noe feil med "boot up" CD'en :???: Kan ikke så mye om det og boote opp fra CD'er :sad: LOZER :wink: Lenke til kommentar
zn00ker Skrevet 4. oktober 2002 Del Skrevet 4. oktober 2002 Har du satt First Boot Device til å være CD-Rom?? Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 5. oktober 2002 Del Skrevet 5. oktober 2002 Quote: huf skrev (2002-10-04 13:39):verken cdrommen eller brenneren in klarer å boote fra noen cder under oppstart, hva kan jeg gjøre med dette?P.S. Har letet etter en instilling i BIOsen, men uten å ha funnet noe. Har du en orginale cd av windows eller en kopi. Lenke til kommentar
huf Skrevet 5. oktober 2002 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2002 Jeg har originalen til win98. Det er også det jeg kjører nå. Skal legge inn WinXP idag faktisk, kanskje det vil hjelpe? Lenke til kommentar
Tannpirkeren Skrevet 5. oktober 2002 Del Skrevet 5. oktober 2002 Står det ikke "First boot device" og "Second boot device" i BIOS :???: Det betyr jo kjempetrøbbel hvis du ønsker å boote fra CD-ROM og ikke har muligheten til å angi hvilken rekkefølge bootdevicene skal starte. Sveinl. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå