Gå til innhold

NetshopOslo og ukens tilbud, pris feil?

Anbefalte innlegg

Var inneom Netshop Oslo, og kikket på deres tilbud for uken. Der lå akuratt den PSUen jeg skal ha meg, men til en litt billigere penge enn vanlig.

Så hvorfor ikke ta den med en gang. Når jeg trykker på kjøp så kommer bare original summen opp, 995,-. og ikke tilbuds summen 836,-. Det samme er tilfellet med de andre tilbudene.

Blir tilbudet trekt i fra når jeg henter varen? Eller vil de tvinge til å kjøpe for full pris.

Sist jeg handlet der bestilte jeg en CPU som det tok ett par dager å få tak i, i mellomtiden hadde prisen sunket, men jeg fikk den ikke til ny pris, siden jeg hadde bestilt til den andre prisen. Litt lite god kunde behandling det. Men jeg skjønte hva de mente, og tok ikke sjansen på at noen andre også hadde bestilt den CPUen, og ville komme forran meg i kø hvis jeg bestilte på nytt.

Men nå bestilte jeg i dag (mandag) som det uketilbudet gjerder, og da burte jeg uansett få det til den lavere prisen, selv om deres priser viser litt feil her og der. Eller tar jeg feil?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Får opp 795 kr jeg!

Kanskje litt trådkapring, men spm er vel allerede besvart og mener mitt spm er relevant før et kjøp!

Vurderer den, men hvordan er det med kabler? De har bare ferdige pakker og ingen av de har 2 PCI-E kabler som nesten er en nødvendighet om en planlegger SLi. Synes tanken om at en kan kjøpe de kablene man trenger er god, men det burde finnes en pakke som inneholder alle kablene du kan tenkes å behøve.

Litt ugunstig og fordyrende å kjøpe 2 pakker som begge har kabler til hovedkortet.

Ser PSUn databutikken selger (Cooltec 600W) inneholder en kjempepakke med kabler!

Hvorfor er ikke det mulig med MISTen som er samme greia.

Cooltek 600W Modular ATX 2.2

Lenke til kommentar
Får opp 795 kr jeg!

Kanskje litt trådkapring, men spm er vel allerede besvart og mener mitt spm er relevant før et kjøp!

Vurderer den, men hvordan er det med kabler? De har bare ferdige pakker og ingen av de har 2 PCI-E kabler som nesten er en nødvendighet om en planlegger SLi. Synes tanken om at en kan kjøpe de kablene man trenger er god, men det burde finnes en pakke som inneholder alle kablene du kan tenkes å behøve.

Litt ugunstig og fordyrende å kjøpe 2 pakker som begge har kabler til hovedkortet.

Ser PSUn databutikken selger (Cooltec 600W) inneholder en kjempepakke med kabler!

Hvorfor er ikke det mulig med MISTen som er samme greia.

Cooltek 600W Modular ATX 2.2

6065452[/snapback]

Det er nok på netshop.no og ikke netshoposlo.no. Ser at de har forskjellige priser, men samme priser på tilbudet (men ikke under bestilling).

Jeg kjøpet uten kabler, og bestiller de jeg trenger fra Microplex som har utvalget av kabler. De kablene som Netshop har til denne PSUen er jo råtten. På minste pakken så får man startet PCen og 1 DVD, 1 HDD og 1 floppy, ikke noe mer.

Utvalget HER

Hadde uansett tenkt å bestille fra Microplex, men regner med at portoen blir litt billigere når jeg slipper vekten på PSU, samt at PSUen fra Netshop er 200,- billigere (ingen porto), så jeg alt i alt vil komme bedre ut av det.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...