Pastafarian Skrevet 8. mai 2006 Del Skrevet 8. mai 2006 (endret) Hei Problemet er at C og Q ikke setter ned spenningen og multiplier når maskinen Idler. Har nyeste drivere! Minimal power management er aktivert. C & Q aktivert i bios Abit AN8 32X AMD X2-3800 Ingen OC Fungerte en dag etter at jeg resatte bios, men så var problemet tilbake. Noen teorier/tips? Endret 9. mai 2006 av heisann80 Lenke til kommentar
Pastafarian Skrevet 9. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 9. mai 2006 Bumper denne pga meget laber interesse! Kan tilføye at maskinen ellers fungerer greit! Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 9. mai 2006 Del Skrevet 9. mai 2006 Hei! Jeg hadde ikke tid til å svare i går. Har du forsøkt med ny BIOS? Det kan være en bug. Hilsen, efikkan. Lenke til kommentar
Pastafarian Skrevet 9. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 9. mai 2006 (endret) Takker for svar! Greide å finne feilen! Var antagelig driver evt. bios relatert problem som du påpekte! Fikk det til å fungere etter å ha lagt inn AMD driveren for 2.gang etter å ha hentet den ned på nytt. Mulig det var en bug i den første versjonen jeg hentet ned?! Kjørte så Load optimal defaults i bios og C & Q var tilbake etter litt fikling. Merkelig! Får se om den holder seg. Edit: Kan virke som det er speed fan som ødelegger driverne. Prøvde å sjekke HD temps og hele greia låste seg! net adapteren datt ut, C og Q sluttet å fungere osv. FIX: Fjern: Nvidia drivere og AMD driver Load optimised defaults Legg inn driverne på nytt Kanskje Abit AN8 bug eller konflikt med guru Endret 10. mai 2006 av heisann80 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå