Boralis Skrevet 4. oktober 2002 Del Skrevet 4. oktober 2002 Det kommer nye hk på markede hvilket av disse to vil vere det beste? Lenke til kommentar
Betroz Skrevet 4. oktober 2002 Del Skrevet 4. oktober 2002 De er vel ganske like. GE er med skjermkort og PE er uten. Eller tar jeg feil? Menne skal du bytte hovedkort allerede Snekker'n....? :smile: Lenke til kommentar
tintin77 Skrevet 4. oktober 2002 Del Skrevet 4. oktober 2002 Jeg ville ha gått for hovedkort med brikkesettet Intel 845 PE ja Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 4. oktober 2002 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2002 ja jeg skall bytte når det nye som støtter 333 kommer for da regner jeg med å kunne klare å kjøre på 400 noe jeg ikke klarer nå Lenke til kommentar
Danny Skrevet 4. oktober 2002 Del Skrevet 4. oktober 2002 leste faktisk også hatt ge skal ha støtte for hyperthreading noe pe ikke skal ha Lenke til kommentar
tintin77 Skrevet 9. oktober 2002 Del Skrevet 9. oktober 2002 både pe/ge har støtte for hyper threading Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå