Registrert Skrevet 8. mai 2006 Del Skrevet 8. mai 2006 (endret) Ja skal nå ha meg en bærbar til videregående, kravene er enkle. Liten vekt, god skjerm, trådløst nettverkskort. Stor harddisk trenger jeg heller ikke . Er det noe mer dere må vite for å kunne anbefale meg en god pc? Endret 8. mai 2006 av Registrert Lenke til kommentar
Mompen Skrevet 9. mai 2006 Del Skrevet 9. mai 2006 Komplett har en bærbar pc på tilbud til 5495 kroner Den er helt grei til studentbruk Lenke til kommentar
Rockna Skrevet 9. mai 2006 Del Skrevet 9. mai 2006 har også tenkt å kjøpe en laptop tel skole bruk men også litt til cs 1.6.... kjører denne laptopen cs 1.6?? Lenke til kommentar
Registrert Skrevet 11. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 11. mai 2006 Ingen andre forslag? Lenke til kommentar
Dan D Skrevet 11. mai 2006 Del Skrevet 11. mai 2006 Jeg vil heller ha satset på bruktmarked eller finn.no for en grei Centrino med Pentium-M prossessor over 1.6ghz, du kan virkelig gjøre et kupp der enkelte ganger. Lenke til kommentar
banponjai Skrevet 11. mai 2006 Del Skrevet 11. mai 2006 Jeg har funnet endel bærbare til ca 6000,- På komplett, mpx, psdata og dell. Datteren min skal også ha en slik maskin til surfin, e-mail, msn, blink osv. Så hvilke som helst maskin kan brukes. Men den skal også brukes til å spille musikk på, bare med headset. Er det forskjell på lydkort i disse "små" bærbare? Noe man bør ta hensyn til når det bare skal spilles via headset? Lenke til kommentar
Melvin Snerken Skrevet 11. mai 2006 Del Skrevet 11. mai 2006 CS 1,6 funker nesten selv på den dårligste pc, det trenger nesten ingen ting... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå