Musty Skrevet 8. mai 2006 Del Skrevet 8. mai 2006 (endret) Hei. På jobben har jeg fått inn en pc med et NVIDIA Quadro FX3450 skjermkort til AutoCad. Jeg syntes at dette kortet bråker noe voldsomt. Er det overhodet mulig å finne noe fornuftig kjøling til dette kortet som ikke bråker som en flymotor? Eneste jeg finner er til gaming-kort. Kanskje det er noen av de som passer? noen som vet? edit: ser ut til at jeg fant det selv NV Silencer 5 (rev. 3) sier at den skal passe, så da gambler jeg på det.. Endret 8. mai 2006 av Musty Lenke til kommentar
Musty Skrevet 10. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 10. mai 2006 Bare for å få det sagt, kjøleren passet glimrende, og det ble betraktelig mer stille. Kjøpte også en sånn kjøler til mitt eget GF 6800GT, og det ble jo en helt annen verden hjemme også... two thumbs up Lenke til kommentar
Goosewater Skrevet 16. mai 2006 Del Skrevet 16. mai 2006 Har planer om å bygge meg en arbeidsstasjon selv, og da er Nvidia Quadro FX3450 høyaktuelt. Er du godt fornøyd med skjermkortet? Hva er oppsettet på resten av maskina? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå