Gå til innhold

Store problemer med fildelingsprogrammer

clueless

Anbefalte innlegg

Innrømmer mer enn gjerne at jeg ike har mye peiling på data. Vet ikke engang om jeg postet innlegget under det rette emnet.

Problemet mitt er at jeg ikke får til å koble meg på WinMX. Hver gang jeg prøver, blinker den gule teksten en stund før jeg får beskjeden "stopped" under "Server".

Tenkte først det kunne skyldes at jeg hadde en gammel versjon. Men da jeg forsøkte laste ned den nye fikk jeg bare fram en pop-up box hvor det stod "unknown extension on file C:.....". Hva skyldes dette? Fikk samme beskjed da jeg prøvde å laste ned Kazaa, Limewire og DirectConnect. Hvis noen har noen gode råd, ville jeg bli veldig takknemlig. Er veldig frustrerende dette...

På forhånd takk!!!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvis du ikke har så mye peiling på data bør du kanskje ligge unna fildelingsprogrammer. Ihvertfall DC og WinMX, som av og til krever litt erfarne brukere.

For det andre skal du være klar over at både Kazaa og de fleste andre slike programmer inneholder spyware (tilleggsprogrammer som spionerer på nettbruken din m.m.). Du bør absolutt laste ned Adaware fra Lavasoft og fjerne dette fra systemet ditt.

Forøvrig, de fleste problemer i forbindelse med slike programmer er forbundet enten med porter som må åpnes i firewallen eller at pcen befinner seg bak en ruter/i et nettverk. Har aldri hørt om det problemet du nevner. Du bør kanskje søke på Google og se om du finner noen svar der.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...