themanfrom Skrevet 8. mai 2006 Del Skrevet 8. mai 2006 Heihei. Jeg har et problem, og det er at jeg sitter i mangel på kunnskap på ord. Jeg kjenner noen jenter, men liker dem ikke noe spesielt utover "venne-faktoren", og når jeg skal si at hun så fin ut idag, og klærene var pene, så sitter jeg i mangel på ord fordi "pene" og "fine" er liksom litt gammeldags. Sexy kan jeg heller ikke si, for det kan bli oppfattet feil. Kult, råå osv er noe du sier til en gutt, så det går heller ikke :S. Noen som vil hjelpe meg på min søken etter et bra ord å si til ei veninne for at hun ser bra ut/ser fin ut? Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 8. mai 2006 Del Skrevet 8. mai 2006 (endret) - Du ser snasen ut i de greiene der! - Du ser søt ut i de greiene der! - Du ser ypperlig ut i de greiene der! - Du ser nett ut i de greiene der! - Du ser yndig ut i de greiene der! - Du ser vakker ut i de greiene der! - Du ser skikkelig bra ut i de greiene der! Én for hver dag i uken. Endret 8. mai 2006 av endrebjorsvik Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå