Gjest Slettet+9871234 Skrevet 8. mai 2006 Del Skrevet 8. mai 2006 Vel, leste denne gåten av en mail en gang, så den sitter sånn halvveis: Ei datter på 20 var i sin mors begravelse, hvor hun så en mann hun aldri hadde sett eller møtt før. Hun ble ,underlig nok, stormforelsket i ham med det samme. Desverre fikk hun hverken tatt kontakt på noen måte med mannen før han gikk. Ei uke senere tar hun livet av sin eldre søster. Hvorfor? (ikke scroll ned før du har tenkt deg godt om) SVAR: Dama håpte at mannen ville komme i søstera sin begravelse. Fant du dette ut av deg selv, tenker du som en psykopat. En amerikansk psykolog skal visstnok ha stilt denne gåta til flere mennesker. De fleste som fant ut svaret selv, var mordere/psykopater etc.... ~Freaky, sant? ;-) Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 8. mai 2006 Del Skrevet 8. mai 2006 ok, jeg ser for mye på amerikansk tv. jeg lagde en veldig lang historie om forsvunnene foreldre og søstere. som kort sagt hadde noe med at hun drepte søsteren i sjalusi og andre festlige ting. Lenke til kommentar
esa Skrevet 8. mai 2006 Del Skrevet 8. mai 2006 eg fant ut svaret men har hørt den før esa Lenke til kommentar
............... Skrevet 8. mai 2006 Del Skrevet 8. mai 2006 ahh, tenkte "søstra" var morra med han mannen eller noe sånt jeg Lenke til kommentar
L@sse Skrevet 9. mai 2006 Del Skrevet 9. mai 2006 Yes!! Jeg er ingen psykopat/morder Denne skal testes på familien Lenke til kommentar
VikingF Skrevet 9. mai 2006 Del Skrevet 9. mai 2006 Trodde kanskje at søstera var sammen med mannen jeg. At hun fant ut det og at det var et sjalusidrap eller noe sånt. Da er jeg ikke så psyko som jeg i utgangspunktet trodde da altså! Lenke til kommentar
Shulgin Skrevet 9. mai 2006 Del Skrevet 9. mai 2006 Jeg er visst også en morderisk psykopat. Og jeg vet hvor du bor. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 9. mai 2006 Del Skrevet 9. mai 2006 jeg må tydeligvis ta et pre-emtive strike og drepe alle her på forumet før dere kan ta meg.. Lenke til kommentar
simes Skrevet 9. mai 2006 Del Skrevet 9. mai 2006 Jeg tenkte noe sånt som at han ble kjæreste med søstra og ho vi snakker om er psykopat og dreper søstra eller noe. Jaja, jeg er kanskje ikke så veldig psykopat jeg da. Lenke til kommentar
Krillekongen Skrevet 9. mai 2006 Del Skrevet 9. mai 2006 Argh.. Jeg tenker som en psykopat :/ Lenke til kommentar
Nedward Skrevet 9. mai 2006 Del Skrevet 9. mai 2006 tenkte at hun gjorde det for at søstra aldri skulle ta i fra henne mannen. Lenke til kommentar
Shulgin Skrevet 9. mai 2006 Del Skrevet 9. mai 2006 Argh.. Jeg tenker som en psykopat :/ 6072473[/snapback] «Argh»? Jeg vil påstå at det er positivt at du løste den, da det tydeligvis tyder mer på at du er intelligent enn at du er morderisk. Gitt forholdene i oppgaven, tør jeg påstå at løsningen var den eneste naturlige, og at denne «forskeren» regnet ganske grovt feil da han fant ut at løsere av oppgaven hadde noe morderisk eller psykopatisk over seg. Ganske tradisjonell logikk synes jeg. Det er godt mulig Diskusjon.no svulmer over av psykopater. Mange har kanskje vært for lenge avskåret fra en sosial virkelighet. Hvavetveljeg? Lenke til kommentar
Gamlemor Skrevet 10. mai 2006 Del Skrevet 10. mai 2006 SVAR: Dama håpte at mannen ville komme i søstera sin begravelse. Fant du dette ut av deg selv, tenker du som en psykopat. En amerikansk psykolog skal visstnok ha stilt denne gåta til flere mennesker. De fleste som fant ut svaret selv, var mordere/psykopater etc.... 6064757[/snapback] Akkuratt... Hva annet kan svaret være? Og hvor mange helvettes mange har han spurt? Siden han klarte å få tak i 2++ psykopater og mordere? Og jeg antar at det var noen ikke PSYKOPATMORDERE som også fikk rett svar. Lenke til kommentar
Shulgin Skrevet 10. mai 2006 Del Skrevet 10. mai 2006 http://www.snopes.com/inboxer/hoaxes/sister.htm Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 11. mai 2006 Del Skrevet 11. mai 2006 SVAR: Dama håpte at mannen ville komme i søstera sin begravelse. Fant du dette ut av deg selv, tenker du som en psykopat. En amerikansk psykolog skal visstnok ha stilt denne gåta til flere mennesker. De fleste som fant ut svaret selv, var mordere/psykopater etc.... 6064757[/snapback] Akkuratt... Hva annet kan svaret være? Og hvor mange helvettes mange har han spurt? Siden han klarte å få tak i 2++ psykopater og mordere? Og jeg antar at det var noen ikke PSYKOPATMORDERE som også fikk rett svar. 6074617[/snapback] Men nå gjelder det vel også å ta hensyn til det som sanoj_20 har lagt ut, hvor det bl.a står at man ikke kan skille ut psykopater/psykopatmordere ved hjelp av ett enkelt spørsmål Dette er jo ment å ikke heller tas seriøst Lenke til kommentar
Laughing Madcap Skrevet 11. mai 2006 Del Skrevet 11. mai 2006 Fant heldigvis ikke ut svaret. Lenke til kommentar
warpig Skrevet 12. mai 2006 Del Skrevet 12. mai 2006 Faen... Min egen løsning vedrørende et sjalusidrap på hennes søster som var blitt adoptert i en alder av syv måneder og hadde endelig funnet lykken med en rik forretningsmann fra USA som mordersøsteren ble forelsket i, stemte ikke... Lenke til kommentar
reds Skrevet 12. mai 2006 Del Skrevet 12. mai 2006 ok, jeg ser for mye på amerikansk tv. jeg lagde en veldig lang historie om forsvunnene foreldre og søstere. som kort sagt hadde noe med at hun drepte søsteren i sjalusi og andre festlige ting. 6064818[/snapback] Ah, det er flere av oss der ute... :!: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå