Dragen Skrevet 8. mai 2006 Del Skrevet 8. mai 2006 Fikk nettopp den månedlige regninga fra NGT... Med korreksjon på 498,-, etter all nedetiden jeg hadde i april. xDSL abonnement (ADSL 2+ MegaFree, 2 år) for perioden 01.06.2006 t.o.m. 31.07. Mai er ikke nevnt, og korreksjonen er for april. Men likevel har jeg fått regning på 500,- for to måneder (juni og juli). Noen flere som har fått rar regning? Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 10. mai 2006 Del Skrevet 10. mai 2006 Da har du nok fått korreksjonen for April godskrevet på Mai. Kan eventuelt bruker 2-3 timer av livet ditt i telefonkø for å spørre dem direkte... Post nummer 1200 Waaaaaai! Lenke til kommentar
.:KaLLe:. Skrevet 10. mai 2006 Del Skrevet 10. mai 2006 har hørt om flere som har fått slik merkelig regning hos NGT, bare å ringe faktura avdelingen vist du absolutt lurer :-D fikk selv vanlig reging denne måneden... Lenke til kommentar
sKRud Skrevet 10. mai 2006 Del Skrevet 10. mai 2006 DAM! Fikk vanlig regning jeg og... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå