rivrusk Skrevet 8. mai 2006 Del Skrevet 8. mai 2006 (endret) Kan denne annonsen på Finn stemme? Trodde ikke den var komt ennå? Endret 8. mai 2006 av Alastor Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 8. mai 2006 Del Skrevet 8. mai 2006 Jeg har endret emnefeltet til noe litt bedre - da det først så ut som om du selv solgte en n91 her på forumet, noe som ikke er tillatt Lenke til kommentar
gladmobilja Skrevet 8. mai 2006 Del Skrevet 8. mai 2006 Det kan vel godt stemme. Kommer på lager i morgen hos MPX m.fl. så andre kan vel have fået den lidt før?! Men prisen er jo en vittighed. Lenke til kommentar
rivrusk Skrevet 8. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 8. mai 2006 (endret) Ok, det var jeg ikke klar over! Takk for den opplysningen! Endret 8. mai 2006 av rivrusk Lenke til kommentar
deleder Skrevet 8. mai 2006 Del Skrevet 8. mai 2006 Er jo endel butikker som har den. Lenke til kommentar
smoker2 Skrevet 9. mai 2006 Del Skrevet 9. mai 2006 Hei Den har kommet,men kan ikke skjønne at han får solgt den for den prisen,da den koster 5400.-på nettet uten abb Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 9. mai 2006 Del Skrevet 9. mai 2006 Hei Den har kommet,men kan ikke skjønne at han får solgt den for den prisen,da den koster 5400.-på nettet uten abb 6070387[/snapback] Er vel noen som ser sitt snitt til å håve inn litt penger da... Lenke til kommentar
Dre_C Skrevet 9. mai 2006 Del Skrevet 9. mai 2006 Hehe, er vel alltids en eller annen som ser auksjonen som tror dette er et godt tilbud. Lenke til kommentar
Pixi Skrevet 9. mai 2006 Del Skrevet 9. mai 2006 Ja. Alltid noen som går på slike ting, og dette er egenltig dumt. Lurer folk til å betale mye mer ekstra, når de kan få den langt billigere helt ny. Men men, heldig for han om han får solgt den. Da har han ialfal tjent et par laken.... Når det er en splitter ny telefon etc, som kanskje bare noen butikker har, eller ikke har fått inn, prøver folk seg. Lenke til kommentar
snubbel Skrevet 9. mai 2006 Del Skrevet 9. mai 2006 Dette er høyst sannsynlig svindel. Skjedde det samme rett før N70 og N90 kom på markedet. Flere som ble lurt på Finn.no da. Hold deg unna, er mitt råd. -snubbel Lenke til kommentar
Pixi Skrevet 9. mai 2006 Del Skrevet 9. mai 2006 Dette er høyst sannsynlig svindel. Skjedde det samme rett før N70 og N90 kom på markedet. Flere som ble lurt på Finn.no da. Hold deg unna, er mitt råd. -snubbel 6073352[/snapback] Ja, så dette selv. Og som sagt ja, hold dere unna slikt. Og for all del, IKKE gå med på forskuddsbetaling!! Lenke til kommentar
Holtemann Skrevet 11. mai 2006 Del Skrevet 11. mai 2006 Har hatt den i nesten to uker jeg. Lenke til kommentar
smoker2 Skrevet 11. mai 2006 Del Skrevet 11. mai 2006 Ja. Alltid noen som går på slike ting, og dette er egenltig dumt. Lurer folk til å betale mye mer ekstra, når de kan få den langt billigere helt ny.Men men, heldig for han om han får solgt den. Da har han ialfal tjent et par laken.... Når det er en splitter ny telefon etc, som kanskje bare noen butikker har, eller ikke har fått inn, prøver folk seg. 6073296[/snapback] Hei Sendte mail til han og fortalte hva den koster på nett og han har rettet den til 5000.- nå Lenke til kommentar
deleder Skrevet 11. mai 2006 Del Skrevet 11. mai 2006 Dette er høyst sannsynlig svindel. Skjedde det samme rett før N70 og N90 kom på markedet. Flere som ble lurt på Finn.no da. Hold deg unna, er mitt råd. -snubbel 6073352[/snapback] N91 har da vært i mange butikker i et par uker nå. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå