Goliath Skrevet 8. mai 2006 Del Skrevet 8. mai 2006 Jeg bruker pr. idag en sugen Logitech Premium USB Headset 350 med mic! Den var rådyr men helt bånn i bøtta. Denne egner seg mer til telefon/kontor/supportbruk enn gaming.. Så nå ønsker jeg noe meg trøkk, mic og for en billig penge! Har sett på Logitech Precision Gaming Headset. Er denne noe å satse på? Lenke til kommentar
Big SturL Skrevet 8. mai 2006 Del Skrevet 8. mai 2006 Logitech er nok ikke noe å satse på. Prøv Steelsound 5H. Det kom ut som best i test her på hardware. Jeg har det forøvrig selv, og kan si det er veldig bra og komfortabelt. Lenke til kommentar
Jovi60 Skrevet 8. mai 2006 Del Skrevet 8. mai 2006 Les hær: http://www.hardware.no/tester/lyd/seks_hodesett/25324 Lenke til kommentar
Goliath Skrevet 8. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 8. mai 2006 (endret) interessant! Har nesten bestemt meg for Steel Sound 5H men har valg mellom USB eller vanlige plugger. Jeg bruker ikke vanlige høytalere så har derfor uansett ledige innganger men gir USB-overgangen bedre lyd? Edit: Ser ut som Netshop tar en "spansk en" og oppgir den dyrere USB-varianten som testvinner Edit 2: Ser ut som det bare følger med en USB-til-rød/grønn porter i den USB varianten.. Endret 8. mai 2006 av überGoliath Lenke til kommentar
k-orm Skrevet 8. mai 2006 Del Skrevet 8. mai 2006 (endret) Sennheiser PC 150 har fått bare gode tilbakemeldiger i prisguiden. Når man i tillegg tenker på att Sennheiser stort sett bare lager gode hodetelefoner (og mikrofoner) tror jeg dette er ett sikkert kjøp (har ikke hørt de selv). men gir USB-overgangen bedre lyd? Det kommer anpå d/a-konverteren og resten av elektronikken i hodetelefonene. Begge deler er av billigste sort i hodetelefoner i den prisklassen. Endret 8. mai 2006 av k-orm Lenke til kommentar
Goliath Skrevet 9. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 9. mai 2006 (endret) Da var Steel Sound 5H kjøpt! Fornøyd hittil bortsett fra en merkelig "bug" i BF2: VOIP-funksjonen blir plutselig deaktivert under spilling Endret 9. mai 2006 av überGoliath Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå