El Matador Skrevet 15. mai 2006 Del Skrevet 15. mai 2006 Har lastet ned og installert, men bf2 krasjer rett før loadingen av brett er ferdig. Dessuten ser det ut til å være hauger av brett jeg ikke har... 6110205[/snapback] Du kan ikke spille singleplayer Lenke til kommentar
Steina Skrevet 15. mai 2006 Del Skrevet 15. mai 2006 Har du alle skjerminstillingene på LOW? Det fikk iallfall det til å klikke for meg når jeg skulle teste LOW. ..eller var det en annen mod? Lenke til kommentar
PT Skrevet 15. mai 2006 Del Skrevet 15. mai 2006 (endret) Alt på medium. Så litt på det offisielle forumet, men fant egentlig ingen som hadde samme problem som meg... Endret 15. mai 2006 av PT Lenke til kommentar
Steina Skrevet 15. mai 2006 Del Skrevet 15. mai 2006 Hmm.. Det var rart. Kjipt med sånne problemer. Nei, da vet ikke jeg. Det eneste jeg kan be deg gjøre, er vel å reinstallere mod'en, eventuelt hele BF2. Lenke til kommentar
visningsnavn2 Skrevet 16. mai 2006 Del Skrevet 16. mai 2006 (endret) ikke for å avbryte deres geniale diskusjon om den moden, men jeg har lastet ned en mod (bf2_slaghutermod) men får den ikke til å virke, noen som hvet hvordan man gjør det? Endret 16. mai 2006 av Bruker_Wilhelm Lenke til kommentar
PT Skrevet 16. mai 2006 Del Skrevet 16. mai 2006 (endret) Hva med en egen tråd? Men jeez, hvor vanskelig kan det være å lese litt tekst? Er jo det første du ser etter å ha åpnet lenken du har der oppe. How to install the slaughtermod:Extract the folder called Slaughter into your battlefield 2 mods folder... Something like this: C:\Programs\EA Games\Battlefield 2\mods Extract the shortcut to your desktop. Right click it, and choose "properties" (proberties?) sorry Where it says: "C:\Programs\EA Games\Battlefield 2\BF2.exe" +menu 1 +fullscreen 1 you should add the line +modPath mods/Slaughter Like this: "C:\Programs\EA Games\Battlefield 2\BF2.exe" +menu 1 +fullscreen 1 +modPath mods/Slaughter EDIT: Jeg fikk forresten til å bruke moden. Virker veldig bra, selv om jeg ikke har fått spillt så mye. Av en eller annen grunn hadde jeg klart å laste ned en gammel versjon (type 2.xx), så når jeg fikk lastet ned 3.x gikk det helt fint. Endret 16. mai 2006 av PT Lenke til kommentar
R@ge Skrevet 17. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 17. mai 2006 News Update: - Last ned fra Reality Mod fra Aurora -Aurora Reality server info og nettside (Vi hoster nå på 100 Mbits linje) Vi har nå ikke passord, og kjører 24/7 server på 100 Mbits linje. Dere er velkomne til å ta en runde med oss der.... Vi på -A- laget spiller som regel mellom 21:00 og 24:00 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-dUuoCe48tm Skrevet 18. mai 2006 Del Skrevet 18. mai 2006 Hvis folk pm'er meg bugs, feil osv. så kan jeg forsøke å få litt fortgang med support. Jeg betatester modden og er i kontakt med en god del av prmm-folka daglig. Lenke til kommentar
Gunder1 Skrevet 18. mai 2006 Del Skrevet 18. mai 2006 News Update: - Last ned fra Reality Mod fra Aurora -Aurora Reality server info og nettside (Vi hoster nå på 100 Mbits linje) Vi har nå ikke passord, og kjører 24/7 server på 100 Mbits linje. Dere er velkomne til å ta en runde med oss der.... Vi på -A- laget spiller som regel mellom 21:00 og 24:00 6123542[/snapback] Laster ned... Lenke til kommentar
R@ge Skrevet 18. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 18. mai 2006 Jupp...... Blir det noe spilling i kveld da? Lenke til kommentar
Steina Skrevet 18. mai 2006 Del Skrevet 18. mai 2006 Jeg kan ikke.. Har (endelig) 12vs12 kamp igjen, mot Trønderbataljonen. Lenke til kommentar
mr. Zilter Skrevet 18. mai 2006 Del Skrevet 18. mai 2006 Jeg begynner å laste ned nå.. høres bra ut! Skriver her igjen når jeg har fått testa.. Hade så lenge Lenke til kommentar
PsychoDevil98 Skrevet 18. mai 2006 Del Skrevet 18. mai 2006 (endret) Drar innpå serveren nå hvis noen vil spille Endret 18. mai 2006 av PsychoDevil98 Lenke til kommentar
Markaren Skrevet 18. mai 2006 Del Skrevet 18. mai 2006 (endret) Kommer innpå når det er kommet litt flere folk.. Før eller etter 24 r@ges serverinfo Endret 18. mai 2006 av Markaren Lenke til kommentar
mr. Zilter Skrevet 18. mai 2006 Del Skrevet 18. mai 2006 Har fått prøvd litt, og dette virker VELDIG lovende! Må legge meg nå, har eksamen i morgen... Lenke til kommentar
R@ge Skrevet 18. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 18. mai 2006 Spillte fra klokken 21:15 til 23:00 sammenhengende... Utrolig morsomt når sammarbeidet sitter altså... I morgen blir det nok ikke noe spilling på meg... Da skal jeg se om jeg kan klare å knekke Norges rekorden i 3DMark06. Vel... norges rekord på en vanlig PC da altså.... Aurora folket er nok inne uansett Lenke til kommentar
R@ge Skrevet 6. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 6. juni 2006 News update: Som de fleste oppdaget så fikk de som oppgraderte til 1.3 patch av BF2 problemer med å spille Reality MOD. Nå er det endelig kommet en oppgradering, og denne kan dere laste ned fra aurora i dag. last ned PRMM 0.314 client her Håper dere tar dere en tur innom Aurora serveren da. Important. You have to install EA games patch 1.3 first. Here are the changes: "---------- 4. Changes ---------- IMPORTANT Single Player Notes - In order to be able to capture flags in Single Player you will need to do the following: --- 1. go to /mods/pr/python/game/gamemodes/ --- 2. run spfix.bat --- 3. this will now run Single Player maps in traditional Conquest mode; --- 4. In order to rever this change, you will have to manually rename gpm_cq.py to gpm_cq_disabled_by_aas.py and then rename gpm_aas_disabled_by_cq.py gpm_cq.py - AAS mode (gpm_cq before running spfix.bat) is not supported in Single Player - Extraction mode (gpm_xtract) is not supported in Single Player - Single Objective mode (gpm_sobj) is not supported in Single Player Class Changes - Increased player jump height slightly - Increased the time before stamina will start to regenerate after jumping - Increased the delay in between changing stances slightly Vehicle Changes - Heavy Jeeps (Hummber, Vodnik, Nanjing) should now blow up much faster after taking an Anti Tank weapon hit. - Added back in the nosecam ability. This will change in a future release when we adjust how the gunner HUD works in choppers, but nosecam is back in for now. Weapon System Changes - Adjusted Arty so that 2 SLAMs will wreck Artillery pieces - Added a reload bar to Defibulators to indicate when the battery system is finished recharging - Doubled the smoke grenade duration Game Play Changes - Removed ability to drop vehicles until we make some PR changes to it - Disabled the PR Squad Hopping penalty system. The BF2 1.3 penalty system is used instead. - Reduced volume and sound radius of SLAM timer beeps - Removed Arty and Supply Drop capabilities from the Squad Leader map popup menu. These are now only available through the Squad Leader Comm Rose. - Supply Drops will now take three or four minutes to fall to earth after the request is granted by the Commander. They will also not land exactly where you want them, so be careful where you make your request as they can land as much as 30m from where you requested them. THANKS TO WOLFI AT USI FOR HIS HELP WITH THIS! - Removed healing abilites from Supply Crates. You must now find a Medic to get healed. - Added back in Vehicle Resupply capabilities to Supply Crates. - Boosted Ammo Kit reloading speed by 50%. - Reduced initial grenade toss delay by about 70%. - Reduced Grenade Reloading delay to 4 seconds from 8 seconds in 0.30. - Added a "star" icon for the SUV to identify it distinctly. We'll replace this with a more appropriate icon in a future release. Scoring System Changes - We uh... fixed the bug where you got points when dead. Oops. You now only get points when you are alive. - Removed Team Points scoring bonuses. You no longer get bonus points from team mates, only from squad mates. - Doubled the points for Repair activities. - Added a Sniper Target Priority bonus: when snipers kill a squad leader, commander or another sniper they get a double points bonus (on top of ranged and threat and worth bonuses) New Game Modes - no new game modes with 0.31 New Maps - no new maps with 0.31 Map Changes - Made some tweaks to balance Steel Thunder 16p - Modified the Steel Thunder AAS order for 16p - Fixed EnvMaps issue with Night Maps. This *may* help with the black textures issue, but if not the workaround is still to set dynamic shadows to medium. - Added more transport vehicles and helicopters to Jabal - Fixed Jabal description - Removed xtract support from S@K2 and CP Abadan as these maps have not been tweaked for xtract mode. - Added Mk12 Sniper kit to Strike at Karkand and Sharqi Night for USMC - Changed both teams to use Woodland camo on night maps to address "glowing" soldier issues. - Made some balancing tweaks to Muttrah City - Added more spawn points to CP Abadan to fix the "red spawn" problem - Made some minor object placement fixes for Mashtuur Day & Night - Removed the train accident spawn point for MEC in Strike at Karkand on 32p & 64p configurations for XTRACT mode only Miscellaneous Changes - Updated Credits List that was waaaaay out of date - Fixed an issue where the TV Station Helipad was repairing Helicopters too fast and from too large a radius. You should now have to land to re-arm and repair helicopters at the TV Station. - Added a definition for radio spam controls. Default is that more than 4 radio messages in 4 seconds will result in a 30 second ban from using the chat message system. Server Administration Changes - Added an AAS time limit setting to realityconfig.py. Default is 1 hour; Setting this to 0 will disable time limits for AAS. - Edited the default map list to only have a single mode in each grouping. Conquest (AAS) is the default game mode. Other supported modes are included in the maplist.con file, but they are commented out. - Set the python files included with Project Reality to read only to avoid conflicts with ABR ranking system. You will need to wait until the new files are distributed through ABR before marking these read/write. ---------- 5. Bug Fixes ---------- - Validated inclusion of BF2 1.3 bugfixes - Made a change to grenades to avoid an instant reload exploit - Changed Little Bird icon to Transport Helo icon from Attack Helo icon - Fixed a CTD issue with squad leader menu commands and BF2 1.3 ---------- 6. Known Issues ---------- - 031 BUG: The game mode filter in the server browser is screwed up. This appears to be a BF2 1.3 related bug, but we have not been able to solve it. If servers are not showing up in the list, just click to BFHQ, then click back and it should refresh the list. - 031 BUG: Steel Thunder appears to have significant lag problems in 32p and 64p configurations. We are investigating the cause and hope to have a fix for a future release. These configurations are not recommended, the map appears to play fine up to about 24 players. - 030 BUG: When riding in an APC in any position, or when riding in a Jeep in the gunner or driver position there is no resupply indicator in the HUD although you are being resupplied - 030 BUG: Wreck Fires do not cause damage to players; will fix in a future release - 030 BUG: BFHQ is missing some weapon descriptions and images; will fix in a future release - 030 BUG: You should FIRST turn on your Soldier NVG before getting into a helicopter, then turn on the NVG in the helicopter for a better picture. We are looking into this issue for a future release. - 030 BUG: On Extraction mode maps the attacking team (not the escort team) cannot enter certain areas of the map (to avoid camping the spawns). You will get an "outside the combat area" message but there are no red stripes indicating the boundaries. We will investigate this for a future release. - 030 BUG: Some users have reported black textures on buildings on night maps when running dynamic shadows on HIGH settings. We do not know what the cause is. Work around is to run dynamic shadows on medium settings; the visual difference is not that significant and we decided to release it with this bug and work around. - 030 BUG: Not all map / game mode combinations have loading maps yet; will fix in a future release - 030 BUG: The light signature from firing weapons at night does not properly reflect off all surrounding surfaces; will fix in a future release - BF2 1.2x BUG: Problems zooming in or out when armor is reloading or overheated. - BF2 1.2x BUG: Secondary weapons do not play the overheat sound - BF2 1.2x BUG: Mods will show their size as the total size of the BF2 installation including all other installed mods and maps. This is innacurate. Project Reality 0.3 uses about 900mb of disc space. - BF2 1.2x BUG: Empty friendly vehicles show up on the minimap as occupied" ROCK ON!! Lenke til kommentar
osmoen Skrevet 8. juni 2006 Del Skrevet 8. juni 2006 272MB er fin patchstørrelse for en mod... Vel, ned skal den uansett. Lenke til kommentar
2 Fast 4 Biltema Skrevet 23. juni 2006 Del Skrevet 23. juni 2006 Laster ned nå. Gleder meg til å teste den. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå