Gå til innhold

Tråden om Battlefield 2 : Reality MOD (v.1.32)

Anbefalte innlegg

ser bra ut.. men dersom det skal bli tilnærmet realistisk er det en ting som kan ødlegge hele moden.

så på sia dems nå at di hadde MLRS, noe som kan totalt ødelegge HELE moden. IRL har MLRS killzone på en kvadrat kilometer! dette vil gjøre det tilnrmet umulig å bevege seg ut av hus dersom man skal angripe.. blir nok mye stilings krig og da er også MLRS perfekt siden den vil wipe ut nesten hele karkan på en salve ;/ håper de gjør den kansje "litt" mindre realistisk MTP det.. dersom noen vil vite hvordan dette er mulig er det fordi hver rakett deler seg opp i flere hundre små clusters som hver blir til flere fragmenter som har kraft til å penetrere 10cm med stål. dessutten er de laget slik at de vil antenne all amunisjon og drivstoff det kommer i kontakt med.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har prøvd det litt, ganske kul mod... Fant raskt ut at det var en del annerledes enn vanilla bf2, og hvorfor alle raskt la seg i dekkstilling :!: Mange ting som var litt uvant, små ting som at man ikke får bekreftet at man har drept noen. Men absolutt, anbefales! Og snart kommer ny versjon :)

Men jeg foretrekker foreløpig OPK-moden. Og så kommer det mye spennende fremover, bla US Intervention :dribble: Kommer til å holde meg til moder litt fremover tror jeg :)

Lenke til kommentar
for de som måtte være intresert er det nå lansert en update til BF2 Reality...

se første post eller www.realitymod.com

6084640[/snapback]

Prøvd den selv?

I så fall hva synest du? Jeg laster ned nå! Bir fint med nye snipere og ny gameplaymode :)

EDIT: Annbefaler torrenten, god fart

Endret av Markaren
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-dUuoCe48tm
Prøvd den selv?

I så fall hva synest du? Jeg laster ned nå! Bir fint med nye snipere og ny gameplaymode :)

EDIT: Annbefaler torrenten, god fart

6084673[/snapback]

Jeg visste at jeg hadde sett deg et sted før! :!:

Ganske gode runder i går, selv om det var en tendens til at det ene laget fikk grisejuling.

Er en del store bugs på nattbanene som de ikke fikk tatt vekk før release. Men hvis jeg ikke nevner dem er det nok ingen som prøver å utnytte dem. :thumbup: klanserverene til klanen min skal patches fra beta 0.305b til 0.3 i nærmeste framtid, så hold utkikk etter ZiiP-serverene.

Lenke til kommentar
klanserverene til klanen min skal patches fra beta 0.305b til 0.3 i nærmeste framtid, så hold utkikk etter ZiiP-serverene.

6086874[/snapback]

Husk å les reglene for serveren før dere kjører den public.

Hos f.eks. game-hosting.com så har man IKKE lov til å kjøre en warserver uten passord.

Lenke til kommentar

Jeg liker særs godt lagarbeid! På Strike At Karkand hjelper jeg kun mitt lag, dvs. at jeg er Medic å kun hjelper dem med liv. Jeg ligger på 20-50 i Teamwork-points hele tiden i en server, hvorav kun 0-10 blir drept. Mer eller mindre jeg tar i bruk en tanks eller APC...

Jeg har ikke MIC, men er flittig bruker av teamspeak-knappen. Jeg laster ned nå, og må ut for å kjøpe mat for så lage middag. Er ferdig om 1 time.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...