SWAT dude... Skrevet 9. mai 2006 Del Skrevet 9. mai 2006 ser bra ut.. men dersom det skal bli tilnærmet realistisk er det en ting som kan ødlegge hele moden. så på sia dems nå at di hadde MLRS, noe som kan totalt ødelegge HELE moden. IRL har MLRS killzone på en kvadrat kilometer! dette vil gjøre det tilnrmet umulig å bevege seg ut av hus dersom man skal angripe.. blir nok mye stilings krig og da er også MLRS perfekt siden den vil wipe ut nesten hele karkan på en salve ;/ håper de gjør den kansje "litt" mindre realistisk MTP det.. dersom noen vil vite hvordan dette er mulig er det fordi hver rakett deler seg opp i flere hundre små clusters som hver blir til flere fragmenter som har kraft til å penetrere 10cm med stål. dessutten er de laget slik at de vil antenne all amunisjon og drivstoff det kommer i kontakt med. Lenke til kommentar
iDude Skrevet 9. mai 2006 Del Skrevet 9. mai 2006 Har prøvd det litt, ganske kul mod... Fant raskt ut at det var en del annerledes enn vanilla bf2, og hvorfor alle raskt la seg i dekkstilling :!: Mange ting som var litt uvant, små ting som at man ikke får bekreftet at man har drept noen. Men absolutt, anbefales! Og snart kommer ny versjon Men jeg foretrekker foreløpig OPK-moden. Og så kommer det mye spennende fremover, bla US Intervention Kommer til å holde meg til moder litt fremover tror jeg Lenke til kommentar
TheDarkListener Skrevet 9. mai 2006 Del Skrevet 9. mai 2006 Har spillt Operation Peacekeeper i to dager nå. 6071075[/snapback] Jeg elsker de flyene! Lenke til kommentar
R@ge Skrevet 11. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 11. mai 2006 for de som måtte være intresert er det nå lansert en update til BF2 Reality... se første post eller www.realitymod.com Lenke til kommentar
Markaren Skrevet 11. mai 2006 Del Skrevet 11. mai 2006 (endret) for de som måtte være intresert er det nå lansert en update til BF2 Reality... se første post eller www.realitymod.com 6084640[/snapback] Prøvd den selv? I så fall hva synest du? Jeg laster ned nå! Bir fint med nye snipere og ny gameplaymode EDIT: Annbefaler torrenten, god fart Endret 11. mai 2006 av Markaren Lenke til kommentar
Joachricar Skrevet 11. mai 2006 Del Skrevet 11. mai 2006 hva er egentlig disse mod'ene? hva gjør de liksom? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-dUuoCe48tm Skrevet 12. mai 2006 Del Skrevet 12. mai 2006 Prøvd den selv? I så fall hva synest du? Jeg laster ned nå! Bir fint med nye snipere og ny gameplaymode EDIT: Annbefaler torrenten, god fart 6084673[/snapback] Jeg visste at jeg hadde sett deg et sted før! :!: Ganske gode runder i går, selv om det var en tendens til at det ene laget fikk grisejuling. Er en del store bugs på nattbanene som de ikke fikk tatt vekk før release. Men hvis jeg ikke nevner dem er det nok ingen som prøver å utnytte dem. klanserverene til klanen min skal patches fra beta 0.305b til 0.3 i nærmeste framtid, så hold utkikk etter ZiiP-serverene. Lenke til kommentar
Steina Skrevet 12. mai 2006 Del Skrevet 12. mai 2006 klanserverene til klanen min skal patches fra beta 0.305b til 0.3 i nærmeste framtid, så hold utkikk etter ZiiP-serverene. 6086874[/snapback] Husk å les reglene for serveren før dere kjører den public. Hos f.eks. game-hosting.com så har man IKKE lov til å kjøre en warserver uten passord. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-dUuoCe48tm Skrevet 12. mai 2006 Del Skrevet 12. mai 2006 Ta det rolig dette er public-serverne våre. Vi har også en public server til vbf2. Lenke til kommentar
Markaren Skrevet 12. mai 2006 Del Skrevet 12. mai 2006 Veldig god mod, men den trenger flere spillere! Bare å laste ned folkens! Lenke til kommentar
reds Skrevet 12. mai 2006 Del Skrevet 12. mai 2006 Spilte med denne mod'en i dag, og jeg ble overgitt. Noe så bra! Last ned, folkens! Lenke til kommentar
Markaren Skrevet 12. mai 2006 Del Skrevet 12. mai 2006 (endret) Når extraction funker, så er den gamemoden urfet!! Følelsen av å vere medlem av en stor USMC convoy som eskorterer en svart SUV er bare rått! Det er mange flotte baner med denne modden også! Endret 12. mai 2006 av Markaren Lenke til kommentar
R@ge Skrevet 12. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 12. mai 2006 (endret) viss noen har litt problemer med hastigheten på nedlastningen, kan dere laste den ned fra vår side her. Endret 12. mai 2006 av R@ge Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 13. mai 2006 Del Skrevet 13. mai 2006 Dette skal lastes ned med en gang Leste gjennom deres poster nå. Skal jeg laste ned v.0.3 med en gang da? Trenger vel ikke noe før det Lenke til kommentar
Markaren Skrevet 13. mai 2006 Del Skrevet 13. mai 2006 Dette skal lastes ned med en gang Leste gjennom deres poster nå. Skal jeg laste ned v.0.3 med en gang da? Trenger vel ikke noe før det 6094695[/snapback] Trenger bare å laste ned v0.3 ja Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 13. mai 2006 Del Skrevet 13. mai 2006 Vil du være med å spille med meg Markaren? Vi kan ta med R@ge og de andre folkene! Lenke til kommentar
Markaren Skrevet 13. mai 2006 Del Skrevet 13. mai 2006 Må reinnstalere hele BF2 nå.. tar vel 15- 30 min, men seff er med å spille Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 13. mai 2006 Del Skrevet 13. mai 2006 Jeg har gått så lei av vanlig BF2 at det ikke er mulig. Spillte til Genral rank, så orket jeg ikke mere. Lenke til kommentar
Markaren Skrevet 13. mai 2006 Del Skrevet 13. mai 2006 Hehe.. Men fiksa BF2 nå, vi må samle noen folk.. Mange som er nye i modden som enda ikke har skjønt hvor viktig lagarbeid er! Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 13. mai 2006 Del Skrevet 13. mai 2006 Jeg liker særs godt lagarbeid! På Strike At Karkand hjelper jeg kun mitt lag, dvs. at jeg er Medic å kun hjelper dem med liv. Jeg ligger på 20-50 i Teamwork-points hele tiden i en server, hvorav kun 0-10 blir drept. Mer eller mindre jeg tar i bruk en tanks eller APC... Jeg har ikke MIC, men er flittig bruker av teamspeak-knappen. Jeg laster ned nå, og må ut for å kjøpe mat for så lage middag. Er ferdig om 1 time. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå